Gå til innhold

win2000

aka

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på en ting:

Går det an at et operativsystem bare forsvinner etter en stund? Dette skjedde på en pc som jeg oppgraderte fra win98 til win2000. Og plutselig en dag var ikke win2000 på lenger, men win98. Og alt som var lagret ble slettet.

Kan dette ha noe med at installasjons cdène til win2000 kanskje ikke varer lengre enn så og så lenge?

Trenger virkelig hjelp til å finne ut hva som er årsaken, slik at jeg ikke gjør samme tabbe igjen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

var ikke så viktig det som ble slettet, men det som uroer meg er hvordan det kunne skje.. Vet du om det er slik at når installasjons cden er brent så kan det gå en stund og så forsvinner alt? Fikk nemlig win2000 cden av en kompis, så vet ikke hvor han fikk den fra.

Lenke til kommentar

nei, normalt så skal de ikke bare plutsleig forsvinne nei. har du gjort noe spess på pc`en i det siste?

kan hende at det var noe tull med oppgraderinga, som gjorde at den forsvant, eller kanskje virus? nesten gang du installere den så bør du ta en clean install. da slipper du allefall dette problemet. jeg tror jeg bare har oppgradert Windowsen min en gang. fra Windows 98 til ME, å det gikk såvidt jeg husker fint, men ME er jo noe møkk da.

Lenke til kommentar

nei det var akkurat det som var så rart, for ingenting spesielt ble gjort med pcen i tiden før den plutselig gikk over til win98 igjen. Veldig merkelig. Er litt redd for å installere win2000 på nytt igjen på maskinen nå, i tilfelle det er win2000 cden min som er "korrupt".

Ja skal være enig med at ME er noe drit :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...