Thomas Hansen Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hei, jeg har ALDRI montert vannkjøling før. Jeg har planer om å montere H2O8500A settet til Swiftech, jeg har lest installasjons beskrivelsen og det så ganske greit ut. Men jeg har et par spørsmål som kanskje dere kan hjelpe meg med: I settet følger det med: - 2 oz bottle HydrX specially formulated coolant Jeg spør sikkert dumt, men er dette vannbeholderen som "inlet" og "outlet tube" skal gå til? Hvis det ikke er det, hva burde jeg bruke som vannbeholder, og hvordan skal jeg få denne vanntett? Har det noe å si hvor i kabinettet jeg monterer denne? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 På det settet der følger det ikke med tank, fordi det er ikke ment å være tank på det oppsettet... Det du refererer til er destillert vann som du skal fylle systemet med... Selvsagt kan du kjøpe tank ved siden av og sette den ved pumpa, men da mister settet noe av egenskapene ved at det tar liten plass... Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 skjønner! som sagt er jeg ganske fersk.. så det vil si at jeg lar systemet fylle seg, fjerner inlet og outlet tube'ene fra fill&bleed systemet og deretter stenger ventilene? Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 stenger ventilene først kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå