Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flørter hun med andre?

Anbefalte innlegg

Det var ikke meningen å fremstå som suicidal, jeg går potensielt inn i den jævligste perioden av livet mitt bare. Det er tungt alene. Klarer ikke snakke med venner om sånt, jeg er mann...

Vi har knapt nok hatt en krangel i alle disse årene, ja varsellampene burde kanskje blinke. Håper så inderlig vel at vi kommer oss gjennom det. Det føles godt å få det skrevet ned, uansett hvor tragisk det samtidig føles å blottlegge dette på nettet- heldigvis anonymt...

Man trenger ikke å være suicidal for å ville prate med en profesjonell, det er det første du må innse, en voksen mann trenger ikke å forsvare seg hvis han føler for å prate med noen som kan hjelpe han gjennom en tung tid.

Det er mye sterkere å tørre å se sine feil og gjøre noe med de, enn å gå rundt med en maske og ødelegge seg selv på lang sikt.

Jeg gikk for sistnevnte, og gikk på en SKIKKELIG støkk, så ta det fra en som har vært gjennom en lignende situasjon, gjør det du føler for når det kommer til profesjonell hjelp.

Det er heller ingen skam å skrive anonymt, det er bedre å skrive det ned og snakke/lufte det under et anonymt nick enn å ikke prate om det i hele tatt.

Forhåpentligvis vil du kunne føle børen løfte seg fra skuldrene dine når du får ting litt på avstand og tenkt:

"Dette trengte jeg jaggu".

Noen ganger er alt som skal til en skikkelig "utlufting" av tankebarken.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...