hasuwest Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Igjen, trenger jeg hjelp til deling av internet! har 1 netverkskort i beggemaskinene, 1 krysskabel og begge maskinene har W98 og ISDN64k. Hvordan deler jeg internett? Og er deling av internett det eneste jeg må gjøre? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 Svar da folkens.. Trenger svar så fort som muligt :/ Men hvordan deler jeg internet :?: Lenke til kommentar
30st3n Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Jeg vet ikke noe spes om dette, Men jeg har sett over lengre tid at VELDIG!!! mange spør om dette, tenkte kanskje at noen som har peiling laget en artikel.. eller side om dette emnet... Bare en idê, men det virker som mange lurer Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Det er vanskelig å få delt en internet linje på W98... Det er derimot ikke umulig.. Du tar å går inn på Min Datamaskin --> Kontrollpanel --> Legg til/fjern progammer --> Installere Windows --> Internett verktøy. og merk av Deling Av internett-tilkobling. Så er jeg ikke helt sikker på resten av prosedyren, men det skal ikke være så vanskeilig.. eksperimenter.. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 Hmmm *tenke* det er ikke noe som heter Deling Av Internet på maskina mi... Derimot kammeraten min sin var det d. Men jeg kan ta på Virtuelt Privat Nettverk Som er ; Tilbyr sikre tilkoblinger til private nettverk som f.eks internett. Kan dette være noe å slå på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå