int20h Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 ATI endrer logo Det er ikke store endringer det er snakk om, men ATI har bestemt seg for skifte stil på selskapets logo. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Synes den gamle var bedre... Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Rødfagen på den nye var grei. Men de kunne spart seg for hele greia... Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Gamle var bedre syns nå jeg... :-) Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg synes i motsetning til dere at den til venstre (den nye) så lettere og penere ut. Men... det gjenstår å se om ATi får monopol på skjermkort ved bare å endre logoen... DrE Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Haha, har de fått klager fra alle "mindre smart folk" som aldri skjønte at den gamle logoen sa ATI??? Vel vel, skal ikke si at ATI diskriminerer de med lesevansker heretter. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Alikevell har den nye XT serienn gammel logo (foreløpig). Lenke til kommentar
jokki Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 jeg likte da best den gamle men det er ingen big deal! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 den nye så ut som den var litt uproporsjonell. Jeg kommer aldri til å handle ati igjen etter dette nei Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Den gamle var mye bedre! ATI er ikke de eneste som skifter logo, apple gjør det samme og.... Det er sikkrt blitt "inn" med å skifte logo Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hmm.. skiftet ikke 3dfx logo kort tid før det begynte å gå virkelig nedover. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hmm.. skiftet ikke 3dfx logo kort tid før det begynte å gå virkelig nedover. Hmm... Tror jammen det ja. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Synes vikrelig de kunnne gjort noe helt radikalt med logoen. som og gjøre den blå eller noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ati aksjen steg visst med 39% etter nyheten om at de forandret på logoen kom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå