Seldal Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hei Av og til når jeg starter pcen og kommer inn i innloggingsvinduet restarter pcen seg. Den restarter seg også når jeg skal kopiere filmer fra cd til harddisk. da må jeg passe på at overføringstiden ikkje stiger for da restarter den seg. I tillegg restarter den seg når jeg ser på film fra dvdrommen og av og til når jeg brenner cder. Hva er galt? Dette er sys jeg har: -intel p4 1.6 -250W PSU -hp brenner og standard dvdrom(står ikke merke på den 16x) -hovedkort(ingen annelse) noe annet dere trenger å vite? Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 høres potensiellt ut som du har litt lite strøm. :-? Prøvd med et annet powersupply? Lenke til kommentar
Seldal Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Har nå teste med en PSU på 340W, men det samme skjer ennå. Hva er galt? Noen som vet? Lenke til kommentar
Seldal Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 prossesoren ligger på 35 grader, og det er god gjennomstrømning av luft. Men hver gang jeg starter opp pcen får jeg opp en feilmelding[the computer has recovered from a serious problem blablabla Report to Windows osv] kjører xp Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 kan være minne. Prøv å slå av den "skru av pc automatisk" høyreklikk min d-->avansert-->oppstart-->skjekk at krysset ikke er på slå av automatisk. Da skal det komme en skjerm som sier hvorfor den rebooter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå