felge Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Noen her som vet om det er bra service på PSdata ??? noen som har erfaringer ? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 http://www.hardware.no/webshoper/erfaringe...r/vis.php?id=52 Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har handlet der flere ganger, to ganger retur pga. defekter. Fått meget godt inntrykk av de. Regner med at ps data er blandt de 3-4 beste. De leverer raskt ut varer! Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Den generelle oppfatningen her på forumet er at PSData er en av de snille gutta, eller som Mr. Lie ville sagt; " PSData , nøøømba Wånn" Personlig har jeg bare meget gode erfaringer med PSData (4-5 handler og et par returer.) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ja,jeg handler der og jeg handler mye,hovedgrunnen til at jeg handler det meste der er den utrolig gode servicen både ved handel og ikke minst ved reklamasjoner. Det er jo ikke tvil om at du før eller senere vil støte på komponenter som det er feil på, selv om ikke dette er webshopen sin feil så er det utrolig viktig at de har rette servicinnstillingen og ordner opp. Kan jo nevne at jeg ringte dem i dag kl 1600 og bestilte en cpu, denne er nå pakket og klar for sending så jeg mottar den i morgen tidlig kl 0900 PS: klokka på forumet er en time for sen,bare for de som sammenligner med min endring av posten Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har ingenting å utsette på servicen hos PS Data. Hadde dei berre hatt litt større utvalg, så ville dei nok fått kloa i meir av mine pengar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå