abene Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 ASUS med nytt kabinett ASUS lanserer et nytt gjennomsiktig ATX-basert kabinett, som allerede skal være på plass i japanske butikkhyller. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=SBAC1CL1 Hvis dere ser her, så ser dere at dette er nesten samme kabbis. (Legg merke til skruene), sikkert Sunbeam som har levert for Asus. Har forøvrig dette kabinettet selv og digger det. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Vi nevner også at Overklokking.no tidligere har testet et liknende kabinett fra Sunbeam. psss... Det er et Sunbeam kabinett. For de som har bygget et sunbeam kabinett så er det temmelig enkelt å se det! Eneste forskjell er "asus" bokstavene på sida. DrErling Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Svarte litt fort der... :oops: Leste ikke hele artikelen. Uansett... Kult kabinett. Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Stemmer meget bra det. Detter er et sunbeam kabinett. mekke en badge med asus og klistre på, og vips så har man et "nytt" produkt. tja,tvilsomt! Mye bedre å kjøpe et sunbeam og modde dette litt. dra innom et reklame firma og få dem til å trykke opp navnet/nicket som badge og klistre det på¨. dessidert mye kulere. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Helt klart. Ser også ut som Asus kabinettet mangler de to plassene til vifter i døra. Eller ser jeg feil? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ja, enig i det. De "ASUS" bokstavene er bare for grimme... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Helt klart. Ser også ut som Asus kabinettet mangler de to plassene til vifter i døra. Eller ser jeg feil? Du ser nok rett. Det mangler også viftehull i toppen på kabinettet såvidt jeg kan se med mine nerde-briller. En annen forskjell er at 5¼" frontene er blå istedet for transparente. Jeg synes rett og slett kabinettet ikke var noe kult. Jeg har bygget et par sunbeam bokser, og jeg må si det er kabinetter for spesielt interesserte! Ikke min smak! DrErling Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 nice kabinett må jeg si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå