Edstro Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Jeg liker veldig godt italiensk mat, spesielt pastaretter. Har gjort noen søk rundt, spesielt på oregano.no. Det som er at det er så mange forskjellige italienske resturanger i Oslo og jeg vil ha den beste. Å det må hver servering av pasta der (ikke take-away), vanlig servering. Håper noen kan gi meg tips Endret 19. oktober 2013 av Edstro Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Den suverent beste er Balthazar, men det er ikke akkurat et typisk pastasted.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Den suverent beste er Balthazar, men det er ikke akkurat et typisk pastasted.. Jeg var der for et par år siden (restauranten i øverste etasjen) og det var ikke spesielt imponerende. Risotto som bare smakte parmesan (tror det skulle være en carbonara risotto - det var lardo på toppen) og harde bønner (bønner er enten kokt eller rå, ikke al dente) ved siden av perlehøne. Det var også en rar første rett hvor vi fikk et par forskjellige ting som ikke hadde noe med hverandre å gjøre. Kan godt hende at det har blitt bedre siden da, men jeg har det ikke travelt med å dra tilbake. Det var ikke dårlig for norsk standard, men sammenlignet med steder jeg har spist i utlandet blekner det. Endret 19. oktober 2013 av ahpadt Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Olivia på aker brygge Fantastisk god Carbonara <3 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Jeg var der for et par år siden (restauranten i øverste etasjen) og det var ikke spesielt imponerende. Risotto som bare smakte parmesan (tror det skulle være en carbonara risotto - det var lardo på toppen) og harde bønner (bønner er enten kokt eller rå, ikke al dente) ved siden av perlehøne. Det var også en rar første rett hvor vi fikk et par forskjellige ting som ikke hadde noe med hverandre å gjøre. Kan godt hende at det har blitt bedre siden da, men jeg har det ikke travelt med å dra tilbake. Det var ikke dårlig for norsk standard, men sammenlignet med steder jeg har spist i utlandet blekner det. Jeg har vært der to ganger, første gang var i 2000 og da var det veldig bra, andre gang var for et par år siden og da var det langt fra like bra, så det har nok tapt seg i det siste, men det er fortsatt best i Oslo. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Glad i Olivia som Buffy nevner over her, men det er veldig forskjell på de forskjellige Olivia-restaurantene da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå