Gå til innhold

Windows er borte fra dataen min

Lagå

Anbefalte innlegg

Min pc begynte å bli full, derfor bestemte jeg meg for og restarte den. Jeg har ikke fått til å skrudd den på siden. Det kommer opp dette (se bilde). Jeg trykker så videre på "ok". Deretter kommer det opp helt vanlig toshiba logo, så starter Windows så kommer det bildet igjen. Slik går det om igjen og om igjen. Jeg har kopiert en Windows fil på en USB minnepenn men dette funket ikke. Er det noen som kan hjelpe meg?

post-316333-1856765_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PC'en begynte å bli full, så du Restartet den????

Mener du reformaterte? For restarte har ingen sammenheng med hvor mye plass det er på dataen.

Det ser ut som du har prøvd å installere windows, men endt opp med en korrupt installasjon, da må du få tak i en ny windows installasjons-CD eller hvis du klarer, bruke en USB til å installere windows på nytt.

Lenke til kommentar

Ja, mente sikkert det:)

Ok, men da følger du den her, eller bruk en windows CD hvis du har det:

http://www.teknofil.no/artikler/slik_installerer_du_windows_7_fra_usb/87228

Lisensnøkkelen står ofte på PC'en, eller i dokumentasjon fra når du kjøpte windows versjonen du hadde.

Du må da laste ned samme windows som du hadde, slik at nøkkelen du har brukt før fungerer nå også.

edit: vet du hvilken windows du hadde? Kan du se rundt på pc'en din og se om du finner en lapp hvor det står?

Endret av Korporal Kranium
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...