BertNaked Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Har en sony vaio her og i den siste tiden har den klikket helt for meg. Ganske ofte går den over til lilla skjerm når jeg scroller på nettsider, og plutselig kan den flimre mellom svart til skjermbilde for å så gå over til blåskjerm og restart. - Det kommer da opp beskjed om at den ikke fikk kontakt med driver eller noe i den duren. Har tatt av kjøleribba og fjernet støv og festet den skikkelig til, og det hjelper en liten stund helt til den er tilbake til det samme gamle. Hjelp! Endret 19. oktober 2013 av BertNaked Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Regner med at du har forsøkt å fjerne skjermdriveren fullstendig og sett om problem oppstår fortsatt? Alternativt kan du laste ned en live linux iso og boote opp i den og se om problemet dukker opp der. Isåfall vil jeg vurdert å sende inn maskinen til reparasjon. Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2013 Regner med at du har forsøkt å fjerne skjermdriveren fullstendig og sett om problem oppstår fortsatt? Alternativt kan du laste ned en live linux iso og boote opp i den og se om problemet dukker opp der. Isåfall vil jeg vurdert å sende inn maskinen til reparasjon. Ja. Er såpass ille at den går inn i en blåskjermloop nå. Om jeg sender det inn vil de vel nok bare ta betalt for å bytte hovedkortet, noe jeg fint kan gjøre selv. Men skjermkortet holder lav (temp 35 grader) hvor den selv da går under. Det må da være andre muligheter her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå