Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Norwich

fox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norwich ligger kompakt og vi sliter med å skape noe. Ingen bredde i spillet vårt med Wilshere og Rosicky på kant. Dette blir en slitekamp

Mente Cazorla så klart...

Sagna må jobbe med innleggene sine. Blir for enkelt for Ruddy

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Sagna slår elendige innlegg hele tiden, til tross Giroud har peket hvor han ville ha ballen får han alltid ballen i andre steder enn der han pekte.

Hvor ser dere kampen? PÅ NeoLiv får jeg ikke fullscreen eller god kvalitet :(

Anbefaler deg å laste ned sopcast og skrive inn linken: sop://broker.sopcast.com:3912/146691

Lenke til kommentar

Deilig mål!!

Sagna slår elendige innlegg hele tiden, til tross Giroud har peket hvor han ville ha ballen får han alltid ballen i andre steder enn der han pekte.

Anbefaler deg å laste ned sopcast og skrive inn linken: sop://broker.sopcast.com:3912/146691

Men er vell spansk den streamen :p ?

Lenke til kommentar

En ting jeg ikke helt skjønner er hvorfor Flamini går offensivt mens Arteta holder igjen. Arteta er bedre offensivt enn det Flamini er

Dette har ikke jeg skjønt heller, men jeg tror at grunnen er at Arteta rett og slett ikke har motoren til det lenger. Har heller ikke den farta som Flamini har og er ikke på plass like raskt heller.

Når det gjelder Ramsey forøvrig må man huske at gutten har spilt i alle kamper så langt og gir 100% hver gang. Han ble deretter skadet mot WBA, men det var heldigvis ikke alvorlig. Men, allikevel spilte han samtlige minutter for Wales mens spillere som Wilshere, Flamini og Arteta er rimelig uthvilte.

Så kampen i dag er en utmerket kamp å hvile Aaron på i mine øyne og jeg syntes Wenger gjør helt riktig. Satser også på at Özil får dusje tidlig hvis vi leder med et par mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...