fox Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Arsenal - Norwich Premier league 19.10.2013 Emirates stadium Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Arsenal: Szczesny, Sagna, Koscielny, Mertesacker, Gibbs, Wilshere, Arteta, Flamini, Cazorla, Ozil, GiroudSubs: Vermaelen, Rosicky, Ramsey, Monreal, Fabianski, Bendtner, Jenkinson WTF?!?!?!? Hvorfor Ramsey i benken??? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Latterlig god førsteellever selv uten Ramsey. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Oops, glemte denne. Gledelig at Pool tapte poeng. Ramsey må være sliten eller noe. Merkelig å benke formspiller nr 1. Selv for å gjøre plass til Wilshere og Arteta. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Får ikke sett kampen. Hold meg gjerne oppdatert her! Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Cardiff leder over Chelsea! Arsenal har grei kontoll for Norwich, ikke noe spenning som skjer for øyeblikket Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Norwich ligger kompakt og vi sliter med å skape noe. Ingen bredde i spillet vårt med Wilshere og Rosicky på kant. Dette blir en slitekamp Mente Cazorla så klart... Sagna må jobbe med innleggene sine. Blir for enkelt for Ruddy Endret 19. oktober 2013 av Benbjo Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Hvor ser dere kampen? PÅ NeoLiv får jeg ikke fullscreen eller god kvalitet Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Sagna slår elendige innlegg hele tiden, til tross Giroud har peket hvor han ville ha ballen får han alltid ballen i andre steder enn der han pekte. Hvor ser dere kampen? PÅ NeoLiv får jeg ikke fullscreen eller god kvalitet Anbefaler deg å laste ned sopcast og skrive inn linken: sop://broker.sopcast.com:3912/146691 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Super jack!!! Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 WILSHERE!!!! NYDELIG SAMSPILL med Cazorla og Giroud! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 For et spill, og for et mål! Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Deilig mål!! Sagna slår elendige innlegg hele tiden, til tross Giroud har peket hvor han ville ha ballen får han alltid ballen i andre steder enn der han pekte. Anbefaler deg å laste ned sopcast og skrive inn linken: sop://broker.sopcast.com:3912/146691 Men er vell spansk den streamen ? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 En ting jeg ikke helt skjønner er hvorfor Flamini går offensivt mens Arteta holder igjen. Arteta er bedre offensivt enn det Flamini er Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Det var et sykt bra mål! Synes dette bare ser bedre og bedre ut. Vi er ganske stabile ut, og det er noe som er etterlengtet fra min side i hvert fall. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 En ting jeg ikke helt skjønner er hvorfor Flamini går offensivt mens Arteta holder igjen. Arteta er bedre offensivt enn det Flamini er Dette har ikke jeg skjønt heller, men jeg tror at grunnen er at Arteta rett og slett ikke har motoren til det lenger. Har heller ikke den farta som Flamini har og er ikke på plass like raskt heller. Når det gjelder Ramsey forøvrig må man huske at gutten har spilt i alle kamper så langt og gir 100% hver gang. Han ble deretter skadet mot WBA, men det var heldigvis ikke alvorlig. Men, allikevel spilte han samtlige minutter for Wales mens spillere som Wilshere, Flamini og Arteta er rimelig uthvilte. Så kampen i dag er en utmerket kamp å hvile Aaron på i mine øyne og jeg syntes Wenger gjør helt riktig. Satser også på at Özil får dusje tidlig hvis vi leder med et par mål. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Ramsey byttet inn for Flamini. Endret 19. oktober 2013 av cfthompson Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Ooh kjemperedning av Ruddy. Faen, Flamini må av :-( Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Flamini av :/ Kanskje litt for tidlig? Wenger kunne ha ventet med det til andre omgang? Eller er det pga noen skade han sliter med? Endret 19. oktober 2013 av Fox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå