Laila - Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Ettermiddagshvile Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Hei! Tror jeg ville beskjært bildet rett bak treet, resten av huset synes jeg blir overflødig, samt et stykke ned, ca der skyggen fra treet slutter for å få en bedre nærhet til personen med sykkel i silhuett....ellers er slike silhuettbilder fine å beskue. mvh Ulv Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Hei! Tror jeg ville beskjært bildet rett bak treet, resten av huset synes jeg blir overflødig, samt et stykke ned, ca der skyggen fra treet slutter for å få en bedre nærhet til personen med sykkel i silhuett....ellers er slike silhuettbilder fine å beskue. mvh Ulv Takker Ulv! Tar alt med meg Flott og nyttig kommentar å få Får både bekreftet og avkreftet noen tanker jeg har Kan jo fortelle at jeg har tatt et bilde på den måten du skisserer her og det er mye bedre. Litt usikker på om jeg vil legge det ut her da personen på det bildet er gjenkjennbar, og jeg har jo snikfotografert Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Hei, Laila. Flott silhuett, og til tross for at bildet er mørkt, - som du skriver, er det så pass mye farger i bildet at høstens farger er synlige. Jeg ville ha valgt samme rekkefølge som du har gjort... . Bildet er både vakkert og stemningsfullt, og svært severdig ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2013 Hei, Laila. Flott silhuett, og til tross for at bildet er mørkt, - som du skriver, er det så pass mye farger i bildet at høstens farger er synlige. Jeg ville ha valgt samme rekkefølge som du har gjort... . Bildet er både vakkert og stemningsfullt, og svært severdig ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Tusen takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg