Gå til innhold

Julebruskampen 2013 RØD eller BRUN?

AVSTEMNINGEN ER AVSLUTTET  

303 stemmer

1. 1. Hva slags julebrus er best av rød/brun?

• Rød
      142
    • Brun
      143
    • Begge smaker likt/Andre farger
      18
  2. 2. Hvem produserer den beste julebrusen?

• Hamar/Lillehammer Julebrus
      90
    • Borg Julebrus
      11
    • First Price Julebrus
      2
    • Hansa Julebrus
      34
    • Lerum Julebrus
      7
    • Grans Julebrus
      54
    • Aass Julebrus
      19
    • Trio Julebrus (oransje type)
      9
    • Dahls Julebrus
      40
    • Mack Julebrus
      10
    • Berntsen Julebrus
      10
    • CB Julebrus
      17

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Favoritten min har vore Hansa si raude, men eg skal gjere ein innsats for å teste ut dei andre toppkandidatane. Grans såg eg på butikken her ein dag ("gran" er forresten eit godt namn på julebrus), so den er ikkje noko problem. Eg har fått rapportar om at enkelte butikkar her på vestlandet faktisk har den veldig populære frå Hamar/Lillehammer, og har satt ein agent på saka. Reknar med å ha ei flaske i hende på måndag. :)

Er her nokon her som har prøvd både Hansa og Hamar/Lillehammer? Eg har inntrykk av at dei generelt ikkje blir distribuerte i samme område.

Kay

Lenke til kommentar

Eg fann faktisk ei flaske Hamar/Lillehammer i går. :) I dag vart det derfor ein aldri so liten tittelkamp under middagen:

post-77504-0-19372100-1386446802_thumb.jpg

La oss ta ein nærmare titt på kandidatane:

post-77504-0-28348900-1386446800_thumb.jpg

Hansa har som nemnt tidlegare vore favoritten min i fleire år. Hamar/Lillehammer har eg lest ein del om, sidan denne har vunne fleire testar, og ser ut til å vere ein klar favoritt på Austlandet. Forventningane var derfor høge. Utan meir om eller men, her er mi vurdering av dei to:

Hamar/Lillehammer:

Svært god julebrus, og overraskande forskjellig frå Hansaen eg er vant til. Her var der eit klart innslag av sjampanjebrus. Smaken verka naturleg og balansert. Frå glas med isbitar vart det kanskje ein smule tamt, men rett frå flaska kom denne brusa verkeleg til sin rett.

Hansa:

Den gamle favoritten skuffa heller ikkje, med ein søt, syrleg og sterk smak, som eg veit dannar ein veldig fin kontrast mot dei store haugane med salt kjøt vi hiv innpå på julaftan her på vestlandet. Åleine vil den kanskje bli litt i søtaste laget, men til noko salt er ikkje det noko problem.

Konklusjon:

Favoritten min blir fortsatt Hansa, men Hamar/Lillehammer var ein verdig utfordrar. Hamar/Lillehammar kjennast litt meir naturleg på smak, men til slutt var det den litt meir syrlege og sterkare smaken av Hansa-brusa som avgjorde det heile.

Eg fekk òg kona mi til å vurdere kandidatane. Ho er thai, og dreg derfor mindre nostalgisk baggasje med seg i vurderinga. Ho foretrakk òg Hansaen, men vi var begge einige om at Hamar/Lillehammer vil vere fint å variere med innimellom. Dette var neppe den siste flaska vi kjøpte. :)

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar
Takk, det er bra det kunne vere av interesse. :) Der er kanskje viktigare ting i verda, men små ting utgjer òg litt av lykka, veit du.

Tradisjonelt sett har eg venta med sesongens første julebrus til kvelden 23. desember, etter at alt arbeidet med gåveinnkjøp, vasking og pynting er ferdig. Då skjer eg nokre bitar av spikekjøtet (fenalåret), og sett meg ned og slappar av med det og den første flaska med deilig, kald Hansa julebrus. Og då er det jul.

Kay

Lenke til kommentar

Ja, alltid koselig det vet du! :) Sitte på julekvelden, med gavene ved siden av deg, mens du ser en film på den bærbare også drikker du Grans Julebrus :) I ditt tilfelle så blir det hansa da, i og med at det er din favoritt ;) Ja! Da er det sannelig jul! Husker spesielt før i tiden. Man skal ikke lenger tilbake enn til 2005. Da var julen noe helt annet. Jeg liker ikke helt dette moderne våset som jeg kaller det. Og ikke minst det koselige designet på disse flaskene!

I dag så er det blitt mer moderne vås syntes jeg. Nei, det er ikke bra dette, men det er fortsatt stemning med julebrusen da :)

Lenke til kommentar

Ja, alltid koselig det vet du! :) Sitte på julekvelden, med gavene ved siden av deg, mens du ser en film på den bærbare også drikker du Grans Julebrus :) I ditt tilfelle så blir det hansa da, i og med at det er din favoritt ;) Ja! Da er det sannelig jul! Husker spesielt før i tiden. Man skal ikke lenger tilbake enn til 2005. Da var julen noe helt annet. Jeg liker ikke helt dette moderne våset som jeg kaller det. Og ikke minst det koselige designet på disse flaskene!

I dag så er det blitt mer moderne vås syntes jeg. Nei, det er ikke bra dette, men det er fortsatt stemning med julebrusen da :)

Vil nesten si at Grans er bedre en mye annet på etikett designet, er en blanding av smaken og den koselige utseende på Grans julebrus som gjør den til favoritt!

Trodde nesten jeg var den eneste som gikk rundt å tenkte på at julebrus flaskene ikke ser så "julete / koslige" ut lenger.

Lenke til kommentar

I går var eg i 5-årsdag, og der vart det servert Grans. Det var rett nok frå plastflaske, so det blir ikkje ei 100% rettferdig samanlikning, men eg fekk i alle fall eit inntrykk av brusa. Eg synast fortsatt det er Hansaen som er best, men eg forstår kvifor denne er ein favoritt for mange. Smaken var spesiell og god, veldig rund og aromatisk med ein gong, litt uvandt i ettersmaken. Eg burde kanskje ha gi ho ein sjanse rett frå glasflaske òg. :)

Etiketten var fin, ja. :)

Kay

Lenke til kommentar

I går var eg i 5-årsdag, og der vart det servert Grans. Det var rett nok frå plastflaske, so det blir ikkje ei 100% rettferdig samanlikning, men eg fekk i alle fall eit inntrykk av brusa. Eg synast fortsatt det er Hansaen som er best, men eg forstår kvifor denne er ein favoritt for mange. Smaken var spesiell og god, veldig rund og aromatisk med ein gong, litt uvandt i ettersmaken. Eg burde kanskje ha gi ho ein sjanse rett frå glasflaske òg. :)

Etiketten var fin, ja. :)

Kay

Har du prøvd Dahls? Jeg ble litt skuffet i år, på grunn av at den smakte aaalt for mye sjampanjebrus.

Lenke til kommentar

Nei, har dessverre ikkje sett Dahls i nokon av butikkane eg besøker. Generelt sett synest eg ikkje utvalet i dei fleste daglegvarebutikkar er so mykje å skryte av. Dei fleste har berre ein eller to sortar, i alle fall her på Vestlandet.

Men til helga skal eg til Trondheim (må reise ein plass dei har skikkeleg kino for å sjå Hobbiten 2), so då reknar eg med at det skal gå an å finne ei flaske.

Kay

Lenke til kommentar

Nei, har dessverre ikkje sett Dahls i nokon av butikkane eg besøker. Generelt sett synest eg ikkje utvalet i dei fleste daglegvarebutikkar er so mykje å skryte av. Dei fleste har berre ein eller to sortar, i alle fall her på Vestlandet.

Men til helga skal eg til Trondheim (må reise ein plass dei har skikkeleg kino for å sjå Hobbiten 2), so då reknar eg med at det skal gå an å finne ei flaske.

Kay

I Trondheim har de Dahls overalt, så hvis du skal på Torget først, dra i en kiosk/Rema 1000/Bunnpris. De har den også i kinoen (tror jeg).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...