Korporal Kranium Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 E39 er ganske rånete jo, det er bare slik mange oppfatter eldre BMW'er generelt. Det er dog irrelevant, siden du ikke kan si noe om TS sin smak når det kommer til bil. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Som sagt, bare min oppfatning. Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Lite harry med disse bilene må jeg si. bmw er kule biler som har mye likheter me galant i min mening. Men bmw er litt dyre i drift desverre. Men jævlig fine biler Lenke til kommentar
Itek Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Golf er da kult, og billig Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Golf er da kult, og billig 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Saab er faktisk ekstremt undervurdert, hadde selv en 9000CSE 1997 og det er uten tvil den beste bilen jeg har hatt! Skulle aldri solgt den :*( Enig i det. De går billig nå! Komfort, plass, utseende, og motor, er etter min mening nesten uslåelig for prisen. (Fikk min for 40 000 kroner. 120k km, nesten helt strøken, og en eier). Endret 19. oktober 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
Itek Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 [bilde] Haha, ikke helt enig der altså Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Haha, ikke helt enig der altså Smaken er som baken, men tror jeg snakker for mange når jeg sier at Golf er på lang vei noe av det kjedeligste du kan kjøpe som ungdom ^^ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Kjøper du en Golf GTI Mk2 er jeg enig, men ikke ellers. @Itek Dette går jo så klart veldig på personlige preferanser, så dette blir jo en eviggående diskusjon. Dog interessant å lese hva folk syns Endret 19. oktober 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
Itek Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Åja, skjønner egentlig litt hva dere mener med kjedelig... Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Enig i det. De går billig nå! Komfort, plass, utseende, og motor, er etter min mening nesten uslåelig for prisen. (Fikk min for 40 000 kroner. 120k km, nesten helt strøken, og en eier). legg med bilde av bila da e det 4 dørs å e dem kul? Har sett mang veldig kjedelige sånne Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Mega-harry rånebil, fullt av uoriginale deler. Den bilen har ingen uoriginale deler. Vel, bortsett fra felgene. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) legg med bilde av bila da e det 4 dørs å e dem kul? Har sett mang veldig kjedelige sånne Hvilket område ser du på bil i? feks: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44473757 Men de saaben'e har ofte gått lengre enn 160k Endret 19. oktober 2013 av Korporal Kranium Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Hvilket område ser du på bil i? feks: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44473757 Men de saaben'e har ofte gått lengre enn 160k Sør trøndelag , oslo og ibærheten den der va nice. Men inni va den stygg. Da e galant et bedre valg. My reiner inni med utstyret og mer grommer. Endret 19. oktober 2013 av Petterboy95 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Sør trøndelag , oslo og ibærheten den der va nice. Men inni va den stygg. Da e galant et bedre valg. My reiner inni med utstyret og mer grommer. Ja, men du får ofte en del mer utstyr og luksus i saab enn på galant'ene. Kjører du mye og en del lengre avstander er det verdt å vurdere, det har jeg lært ^^ Interiøret på den jeg linket er også ikke slik det er på alle, de er forskjellige som de fleste biler Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Ja, men du får ofte en del mer utstyr og luksus i saab enn på galant'ene. Kjører du mye og en del lengre avstander er det verdt å vurdere, det har jeg lært ^^ Interiøret på den jeg linket er også ikke slik det er på alle, de er forskjellige som de fleste biler håpe æ da ska æ vurder galant , saab og honda accord Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Ja, men du får ofte en del mer utstyr og luksus i saab enn på galant'ene. Kjører du mye og en del lengre avstander er det verdt å vurdere, det har jeg lært ^^ Interiøret på den jeg linket er også ikke slik det er på alle, de er forskjellige som de fleste biler sett på mang på finn. Utstyret e jo nesten likt på alle. Galantan har mindre og reiner utstyr. Ser my bedre ut :/ men bilan dem e kul ellers. Koffor e det så my uystyr frammi saab. Bli jo bare rotat Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Mye utstyr i Saab? Den tar jeg ikke helt. Utstyret i Saab'er går da for å være veldig enkelt, og for mange faktisk "gammelt og kjedelig". (Noe det vel også er). Ville gått for denne kanskje: http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=44433072 Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Mye utstyr i Saab? Den tar jeg ikke helt. Utstyret i Saab'er går da for å være veldig enkelt, og for mange faktisk "gammelt og kjedelig". (Noe det vel også er). Ville gått for denne kanskje: http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=44433072 Det er for mye gammelt og kjedelig utstyr i front inni. Om du sammenligner galant og saaben du linket til. Tok du den nå? Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Mye utstyr i Saab? Den tar jeg ikke helt. Utstyret i Saab'er går da for å være veldig enkelt, og for mange faktisk "gammelt og kjedelig". (Noe det vel også er). Ville gått for denne kanskje: http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=44433072 sisten var bedre inni. Men jeg liker virkelig ikke baken på den der du linket til. :/ vet egentlig ikke helt va jeg ser etter der . Men får tenk litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå