banansplitt™ Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Bravo Moyes, BRAVO! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Surt resultat. Uflaks at vi ikke klarer avgjøre, og uflaks bakover på mål imot. Dårlige bytter. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Blah, ville vanligvis gledet meg, men bryr meg ikke stort da united neppe er en utfordrer til topp 4. 1 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Å bytte ut Rooney mot Smalling på 1-0 i det 87ende minutt på hjemmebane sier vel egentlig det meste. Skivebom på byttene av Moyes idag. Endret 19. oktober 2013 av Jonas2k Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Shinji kan dra tilbake til Dortmund for all I care. Er helt meningsløst å ha en så god spiller på benk! Og Welbeck..... Vis meg en spiller i Premier League som er mindre effektiv enn han! Drittlei argumentet "jammen, han er jo local lad!" So fucking what! Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Det er triste tider når man skal ligge og forsvare 1-0 hjemme. Mot Southampton. Nye tider. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Ingen krise dette er alt sammen med i den geniale mesterplannen til Moyes, bare vent å se Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 United har sagt at Moyes skal få tid, men fortsetter han slikt til jul er jeg ikke så sikker på det.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Driter egentlig i resultatet. Adnan har signert! Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Ingen krise dette er alt sammen med i den geniale mesterplannen til Moyes, bare vent å se Like geniale som de planene han hadde på transfermarkedet? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Liverpool-fan som viser sympati for en United-spiller som ikke får spille? Er ikke helt sikker på hva dere prøver på. Liten tvil om at han styrker laget, men Smalling var tydeligvis et bedre valg. Moyes må få det inn at dette ikke er Everton. han tok sikkert til takke for seg et 1-0 resultat der borte, men i United så kan man ikke lede med bare 1-0 og si seg fornøyd. Ihvertfall ikke når man står i fare for å slippe inn. Jævla dårlig av Moyes dette. Dette "tapet" er hans skyld. Han trenger tid, men Welbeck og Smalling var helt-på-trynet-bytter. Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Vinn eller tap, jeg forventet ingenting fra denne sesongen. Allikevel er jeg skuffet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Veldig bra gutter!!! Imponerende forestilling! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Fun fact; United har aldri stått med så få poeng etter 8 kamper i Premier League. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Alle de som ga meg dritt for å være negativ etter flausen med transfervinduet kan bare gå å legge seg. Moyes har jo NULL peiling på hva han driver med på sidelinjen. Det er jo SOLEKLART etter idag. Hele mannen er mislykket. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå