Latias Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Premier League 19-10-2013 Kl. 16:00 @ Old Trafford Vises på: TV 2 Sport Premium Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Kun seier er godt nok her. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Uniteds lag: De Gea, Rafael, Jones, Evans, Evra, Carrick, Fellaini, Nani, Rooney, Januzaj, RVP Benken: Lindegaard, Giggs, Smalling, Hernandez, Welbeck, Kagawa, Zaha Januzaj <3 Endret 19. oktober 2013 av VaporHead Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Liker at Januzaj starter. Også glad for at Rio er ute av laget, han har ikke vært god i det siste. Håper Kagawa får litt spilletid også idag. Er litt redd for at midtbanen kan bli meget stillestående med Fellaini og Carrick, men vi får se. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Heerlig at Januzaj starter igjen! Liker oppstillingen! Kagawa eller Zaha må på i løpet av kampen. Gleder meg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Kagawa har akkurat kommet tilbake fra Japan og sliter med jetlag. Dere kan da ikke forvente å se han i aksjon i dag. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Deet visste jeg ikke. Helvetes flyreiser. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Tror dette blir den tøffeste kampen til nå pga. hvor gode Southampton er defensivt. Blir viktig å være effektive og da er det fint hvis Snipes holder seg på benken idag. For United er det en fordel hvis Januzaj venter og velger England så blir det minimalt med reising på ham i fremtiden. Endret 19. oktober 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Deet visste jeg ikke. Helvetes flyreiser. Det var et sarkastisk innlegg. Moyes har brukt den unnskyldningen etter begge de to siste landslagspausene. Fornøyd med laget for en gangs skyld. Carrick og Fellaini er nok lurt mot et kompakt Soton. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Personlig har jeg aldri hatt problemer med jetlag. Man føler meg bare ekstra sliten fordi det er så trangt, men det problemet hadde vel ikke Kagawa antar jeg? Endret 19. oktober 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Det var et sarkastisk innlegg. Moyes har brukt den unnskyldningen etter begge de to siste landslagspausene. Fornøyd med laget for en gangs skyld. Carrick og Fellaini er nok lurt mot et kompakt Soton.t! Hadde det i bakhodet, og er akkurat derfor jeg ikke stilte noen spørsmål til saken. Om Nani i tillegg har en god kamp idag, så har jeg gode spådommer. Lover godt, før kampstart. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Det var et sarkastisk innlegg. Moyes har brukt den unnskyldningen etter begge de to siste landslagspausene. Fornøyd med laget for en gangs skyld. Carrick og Fellaini er nok lurt mot et kompakt Soton. Du har glemt den beste unnskyldningen, nemlig mangel på kamptrening. Håper vi får se Zaha og Kagawa på banen idag, ellers er det gull med ny kontrakt til Adnan. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Nani, god kamp? En god time er vel mer passende. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Forventer! seier. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Blir ikke veldig overrasket hvis vi skulle slippe inn et tidlig mål nå..altfor typisk. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Takk og lov for at supporterne har med seg telefonen på kamp. De har ikke fått sjekka Face, Twitter og Instagram siden 20 minutter før kampstart. Patetisk. Betaler kun for å ha vært på kamp, ikke for å støtte laget. GI FAEN, TV-KAMERAENE TAR MYE BILDER ENN DERE UANSETT. Endret 19. oktober 2013 av Harepuz Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Virker som om alle har skjønt at United sliter under høyt press. Alle bortsett fra United selv... Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Tipper United kommer under, men superAdnan putter 2, og assist til RVP. Man kan hvertfall håpe.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 På tide at det kommer et "ordentlig" mål snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå