zaney112 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Hei!Tenker på å kjøpe meg en ny stasjonær om en måneds tid (bygge selv) å lurer litt på hva dere synes om oppsettet her? har OS, SSD, harddisker, skjerm, tastatur og mus fra før av! Har egentlig ikke satt noe budsjett blir mest brukt til gaming! men vil gjerne også at den skal være stillegående.https://prisguiden.no/liste/144355 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Kjøp PHANTEKS PH-TC14PE ut i fra: Phanteks PH-TC14PE CPU Cooler virker det ut som haswell også er støttet antakelig fordi størrelsen er lik det er bare antall pins mellom cpu og hovedkort som er forskjellig. Nå per dags dato er det usikkert hva som er best kjøp av GTX 780 eller Radeon R9 290x men om du ikke vil vurdere R9 280x ville jeg ha ventet med kjøp av skjermkort, de fleste hovedkort (Det du valgte har) har DVI eller HDMI så du kan prøve resten før du kjøper skjermkort. Personlig ville jeg ha vurdert litt kraftigere PSU om du senere skal oppgradere men er ikke noe krise f.eks 850 watt. Endret 19. oktober 2013 av LMH1 Lenke til kommentar
zaney112 Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2013 Takk! skal adde den til listen Tror kanskje jeg skal vente til R9 290x kommer, leste litt på det kortet i sta så virker kanskje som et bedre valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå