felge Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hvis det kommer goop mellom broene på en CPU går hele CPu en rett til et visst sted ? Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ikke hvis det er ikke-ledende goop Lenke til kommentar
felge Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 er AS3 ikke ledende GOOP ????? Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Not electrically conductive. Arctic Silver 3 was formulated to conduct heat, not electricity. It is only electrically conductive in a thin layer under extreme compression. (While much safer than electrically conductive silver and copper greases, Arctic Silver 3 should be kept away from electrical traces, pins, and leads. While it is not electrically conductive, the compound is slightly capacitive and could potentially cause problems if it bridges two close-proximity electrical paths.) Men jeg ville ha vert på den sikre siden, så prøv å unngå det Lenke til kommentar
Orak Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 AS3 leder ikke. Jeg har testet selv. Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 AS3 vil jo være ledende, spørs bare ved hvilken spenning den blir ledende, jeg skal teste når jeg kommer hjem fra jobb i dag 0-30V er jo bare max 12V i en pc, så da er jeg på den sikre siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå