Lisbeth Grendal Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Løv Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Hei, Lisbeth. Et flott høstbilde, der sola gir de høstgule bladene et ekstra gyllent skjær ! Jeg håper det blir mange slike høstdager utover ! ) Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Hei, Lisbeth. Et flott høstbilde, der sola gir de høstgule bladene et ekstra gyllent skjær ! Jeg håper det blir mange slike høstdager utover ! ) Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei Albert Takk for hyggelig kommentar Ja, i år har høsten vært gavmild med farger, og soldagene har også vært mange. Fantastisk høst her øst i år Mvh. Lisbeth Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Hei Lisbeth ! Flott høstbilde og hos meg nå hvitt med 3 dm nysnø men varslet om + så snart vann då God h....elg !!!!! Leif Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Flott høstbilde Lisbeth ! Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Hei Lisbeth ! Flott høstbilde og hos meg nå hvitt med 3 dm nysnø men varslet om + så snart vann då God h....elg !!!!! Leif Hei Leif Tusen takk for hyggelig kommentar. Snøen kommer nok hit snart også tenker jeg. Da blir det "neglesprett" når man skal ut med kamera. Men det tåler vi nok sikkert. Nå kan du lage snømann, og bygge snølykt, og kose deg riktig i helgen God helg til deg også Mvh. Lisbeth Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Flott høstbilde Lisbeth ! Hei Terje Tusen takk for hyggelig kommentar Høsten har vært gavmild i år, både med farger, varme og sol. Så får vi snart ta det med oss inn en ny årstid God helg Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Hei Leif Tusen takk for hyggelig kommentar. Snøen kommer nok hit snart også tenker jeg. Da blir det "neglesprett" når man skal ut med kamera. Men det tåler vi nok sikkert. Nå kan du lage snømann, og bygge snølykt, og kose deg riktig i helgen God helg til deg også Mvh. Lisbeth Hei igjen Lisbeth ! Ja snøen kommer snart til deg å. Den kom tidligt til Andøya, bruker ikke ha snø føre jul, men nart vann og høsten tilbake då Har laget mange snømenn med ungerne i veckan så slapper av nu og har vært på lang tur i dag i kæmpefint vær med sol Natta og god søndag !!!!! Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg