Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Lisbeth.

Et flott høstbilde, der sola gir de høstgule bladene et ekstra gyllent skjær ! :)

Jeg håper det blir mange slike høstdager utover ! )

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Hei Albert :D

Takk for hyggelig kommentar :D Ja, i år har høsten vært gavmild med farger, og soldagene har også vært mange. Fantastisk høst her øst i år :D

Mvh. Lisbeth

Lenke til kommentar

Hei Lisbeth !

Flott høstbilde og hos meg nå hvitt med 3 dm nysnø :hmm: men varslet om + så snart vann då :wee:

God h....elg !!!!!

Leif :)

Hei Leif :D Tusen takk for hyggelig kommentar. Snøen kommer nok hit snart også tenker jeg. Da blir det "neglesprett" når man skal ut med kamera. Men det tåler vi nok sikkert. Nå kan du lage snømann, og bygge snølykt, og kose deg riktig i helgen :D

God helg til deg også :D

Mvh. Lisbeth

Lenke til kommentar

Hei Leif :D Tusen takk for hyggelig kommentar. Snøen kommer nok hit snart også tenker jeg. Da blir det "neglesprett" når man skal ut med kamera. Men det tåler vi nok sikkert. Nå kan du lage snømann, og bygge snølykt, og kose deg riktig i helgen :D

God helg til deg også :D

Mvh. Lisbeth

Hei igjen Lisbeth !

Ja snøen kommer snart til deg å. Den kom tidligt til Andøya, bruker ikke ha snø føre jul, men nart vann og høsten tilbake då :) Har laget mange snømenn med ungerne i veckan så slapper av nu og har vært på lang tur i dag i kæmpefint vær med sol :)

Natta og god søndag !!!!!

Leif :grin:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...