Syar-2003 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Det er MS sin feil som tillater oppgradering til 8.1 uten støttede drivere installert. Enkelt og greit Nei. Microsoft er ikke ansvarlige, det er som nevnt oem' maskin produsentene som er det.I tilfellet er Samsung ansvarlig for windows oem installert på dems pcer , enten det er 8.0 eller 8.1. Bare les oem vilkårene , all support ansvar har oems tatt på seg. Da vil jeg også påstå at de er ansvarlige for at denne 8.1 utrullingen skulle ha fungert for dems maskiner rent drivermessig. Om ikke skulle de instruert microsoft om få de maskin id blokkert ute fra store tilbudet. Lenke til kommentar
Dr.Johnsen Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Men nok om hvem som har skylden har som sagt ikke samsung Lenke til kommentar
candi Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Det fungerer helt ok som en midlertidig løsning å gjøre det slik for å få skjermkortet opp å gå, men det er ikke en ideel løsning. Denne driveren er blant annet i stabil når det gjelder automatisk lysstyrke på skjermen. Jeg har heller ikke fungerende drivere til Bluetooth, wifi og masse annet Veldig synd at Microsoft heller ikke gir en nedlastbar ISO for folk som allerede kjøpte Windows 8. Når jeg skal gjøre en clean install må jeg gå tilbake til Windows 8, så laste ned 8.1 via store, sette opp hele maskinen på nytt og slette ''Windows old mappa'' som tar ca 3 gig plass. Pluss at jeg liker å gjøre en clean install en gang i året, går liksom ikke nå lenger. Da må jeg eventuelt kjøpe Windows 8.1 til 1000,- kr i Windows butikken på nett... buuuuuuuu Endret 20. oktober 2013 av Dirtysecret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå