Jan Egil Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Hello stranger! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Flott hestebilde som kledde sine korn ,dybde, utsnitt og toner også bra, eneste jeg er litt usikker på er vignetteringen. mvh Ulv Lenke til kommentar
Maren Elize Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Jeg er enig med ULV her, dette var et flott bilde! Liker liker den kornete effekten sammen med vignetteringen. Det gir et tidløst preg over bildet. Godt arbeide dette her! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Hei, Jan Egil. Et virkelig flott portrett, der øyekontakt med hesten bidrar til nærhet og harmoni; - noe som er viktig i (nær sagt) alle portretter ! Bildet gjør seg veldig bra i svart/hvitt, - alle former og strukturer kommer godt fram ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2013 Takker for tilbakemeldinger, alle tre! Uenighet teknikken jeg har brukt er bra, syns jeg. Det er få objektive sannheter innenfor fotokunsten (ha meg unnskyldt uttrykket), og diskusjon rundt hva som passer eller ikke er konstruktivt. Jeg har jobbet med bildet i Silvder Efex Pro for å få frem effektene med struktur, korn og vignettering. Kan være enig i at det ble litt mye av det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg