p@ge Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Hei, jeg har dette problemet på min stasjonære 64 bit Windows 8 pro pc. når jeg går inn på Store så står den bare og svirre, til meldingen kommer at det er noen server problem, prøv igjen om noen minuter! på min 32 bit Windows 8 pro på min bærbare gikk dette helt fint. takknemlig for svar Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Stor belasting på serveren til ms for tiden. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Jeg hadde samme problem når jeg kjørte inn i går, men den gikk inn til slutt. Når nedlastingen stopper opp så skal du få en feilkode, hvilken får du oppgitt? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Jeg hadde samme problem når jeg kjørte inn i går, men den gikk inn til slutt. Når nedlastingen stopper opp så skal du få en feilkode, hvilken får du oppgitt? jeg får ikke noen feilkode, nedlastingen finnes bare ikke i Store! takk for svaret. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Stor belasting på serveren til ms for tiden. Hei, da jeg hold på med min pc ( 64 bit ) lastet jeg ned 8.1 til min bærbare ( 32 bit ) uten problem. hold på siden kl. 0600 i dag uten resultat. lastet ned en oppdatering kb................ som var nødvendig men fikk beskjed, den er installert. takk for svaret. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Det er opprettet ny tråd om det samme, så da stenges denne. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1545138 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg