Cthulhu Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Vi har tipsene og målingene som viser deg hva du tjener.Guide: Få fart på nettverket (Ekstra) Lenke til kommentar
desverre Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Bare et raskt spørsmål ang hjemme nettverk. Jeg har 2 routere som sender ut signaler den ene er slave og den andre er hoved routeren. Så hoved routeren deler ut ip adresser. Skal de bruke samme kanal? Lenke til kommentar
datafeilen Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Bare et raskt spørsmål ang hjemme nettverk. Jeg har 2 routere som sender ut signaler den ene er slave og den andre er hoved routeren. Så hoved routeren deler ut ip adresser. Skal de bruke samme kanal? Nei 1 Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Kabel FTW. Serveren står et sted, gamerpc`en et annet. HTPC et 3. sted. Kabellister koster ikke allverdens for tiden. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Kabel er best til de tingene som kun står på ett sted. Trådløst er best til mobile enheter som nettbrett, mobiler og bærbare PC-er. 1 Lenke til kommentar
Dreamfault Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Støtter alle trådløse dingser 5GHz-båndet? Slik at hvis jeg bytter til en nyere ruter med 5GHz så har det ingen betydning for mobiler, Apple-tv, pcer og andre duppeditter jeg har? Eller må disse også støtte 5GHz -båndet? Hva med ac og n og g osv? Lenke til kommentar
Havnegata Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Hva bruker artikkelforfatteren av utstyr/software for å gjøre disse målingene? Kunne gjerne tenkt meg å gjøre det samme hjemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå