Sher Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hei! Jeg lurte på om noen her kunne fortalt meg ossen jeg setter "CLASSPATH" i win 98se, Har lastet ned java programmet men vet ikke ossen jeg skal gå fram for å sette classpath:( Programmet har jeg lastet ned i c: driven og ligger i en mappe. Noen som kan hjelpe???? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Tror det gjøres i Autoexec.bat. F.eks: set CLASSPATH=c:path1:cpath2 Du må antagelig starte på nytt for at det skal virke. men du kan skrive samme kommando i et kommandovindu for å teste det ut. Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 trenger vel strengt tatt bare å kjøre autoexec pånytt etter at endringen er gjort..? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 trenger vel strengt tatt bare å kjøre autoexec pånytt etter at endringen er gjort..? Ja, men det hender jo det er ting der som ikke tåler å startes flere ganger. Lenke til kommentar
Sher Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Hei igjen! Nå har jeg klart å sette classpath:) men når jeg kjører feks. "javac teste.java" så får jeg "error: cannot read java.teste 1error" Hva kommer det av?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå