Albert Andersson Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Skjæra har fått øye på en godbit ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Denne vil jeg gi stil-karakter: 20 Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Enig med deg i at skjæra er et krevende motiv, vinglete og ganske så sky. Her har du med kort lukkertid og god teknikk fanget sølvsamleren på en herlig måte! Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Hei Albert. Jeg tror fotografen også fikk øye på en godbit her. Enig med Torhild, - stilkarakter 20 Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Denne vil jeg gi stil-karakter: 20 Hei, Torhild. Takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Enig med deg i at skjæra er et krevende motiv, vinglete og ganske så sky. Her har du med kort lukkertid og god teknikk fanget sølvsamleren på en herlig måte! Hei, Jan Egil. Takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! Kamerateknikken er dessverre ikke så mye "å skryte av", og jeg prøver å forbedre den ved å øve på fugler i flukt. Dagens skjærebilde burde vært bedre, men ... neste gang ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Hei Albert. Jeg tror fotografen også fikk øye på en godbit her. Enig med Torhild, - stilkarakter 20 Mvh. Lisbeth. Hei, Lisbeth. Takk for hyggelig og positiv tilbakemelding, du også ! Jeg så skjæra før den fikk øye på meg, og da rakk jeg akkurat å trykke på utløseren. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Æ syns d er vanskelig å skyte fugl i flykt. Så dette er bra Albert, vanskelig fugl å skyte med kameraet. Mvh Harald Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Æ syns d er vanskelig å skyte fugl i flykt. Så dette er bra Albert, vanskelig fugl å skyte med kameraet. Mvh Harald Hei, Harald. Takk for hyggelig og positiv kommentar ! Jeg sliter med det samme problemet, - så nå "ligger jeg i trening".... . Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Hei Albert ! Kæmpeflott skjæra som er vansklig at fange i bevegelse God helg !!!!! Leif Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Godt gjort å fange denne "vimsekoppen" Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Hei Albert ! Kæmpeflott skjæra som er vansklig at fange i bevegelse God helg !!!!! Leif Hei, Leif. Takk for hyggelig og positiv kommentar, og riktig God Helg til deg, også ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Godt gjort å fange denne "vimsekoppen" Hei, Terje. Takk for hyggelig og positiv kommentar, - det er langt igjen til god fototeknisk kvalitet, men jeg "jobber mye med saken". ! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Tror du er den første her som viser sjura (nordnorsk for skjæra) i sådan positur, Albert. Flott bilde, av en fugl man mest ser hoppende rundt, pønskende på noe.. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Tror du er den første her som viser sjura (nordnorsk for skjæra) i sådan positur, Albert. Flott bilde, av en fugl man mest ser hoppende rundt, pønskende på noe.. Hei, Trond Olav. Takk for hyggelig og informativ kommentar ! Jeg kan heller ikke huske å ha sett bilde her på forumet av skjære "en face" i luften... . Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anne Sofie Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Veldig fint bilde og godt fanget Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2013 Veldig fint bilde og godt fanget Hei, Anne Sofie. Tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg