Gå til innhold

Trenger hjelp med Ps3 og Black ops 2!

Sandgrr

Anbefalte innlegg

Hei. Det kommer til å komme en del spørsmål her, og håper på å få svar på alle.

1) Ps3en min har i det siste sluttet å lese disken som står i ps3en dersom den har vært avskrudd en stund. Med andre ord må jeg ''varme opp'' psn med å ha den på i ca 20min for å så skru den av og på å da kommer disken frem. Det er veldig irriterende, ettersom jeg vi spille i det jeg skrur psn på. Men cden vises ikke, akkurat som om ikke det er noe spill i den. Når disken vises funker alt bra og den må ikke ''varmes opp'' igjen om den ikke har vært av i mere enn 3 timer. Skjer dette med noen andre også?

2) Når det kommer til spilling(black ops 2) så er det standard at ps3en skal fryse seg fullstendig midt i en zombie runde. Det er veldig irriterende dersom jeg holder på å sette ny rekord i antall runder på en bane. Vennene mine blir også irriterte fordi når en spiller detter ut av gamet, vises ikke rekorden på leaderboarden.. Så hvorfor bare stopper ps3en helt opp og fryser som et bilde? Det er 0 riper/hakk eller fingeravtrykk i plata.

3) Det er også veldig kjedelig når du ikke kommer deg online på bo2. Skjer nesten 2 ganger om dagen at jeg får opp meldingen ''the call of duty black ops 2 server is not available at this time, please try again later or visit callofduty.com/blackops2/status'' Eller at jeg blir kicka uten forvarsel fra matchen med denne meldinga: ''No internet connection detected'' selvom jeg har internett og brukeren min ikke ble logget ut.

Ps3en min er 2 år gammel, og blitt behandlet pent. Virker som om den er blitt ganske ''sleten''

Takk til alle som svarer!

Endret av Sandgrr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...