Gå til innhold

Hva syntes du om Steam leveling?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er achievements-hore fra 360/PS3 og jeg er lvl 31 på Steam. Men jeg synes ikke det er det samme da det går ann å kjøpe seg flere kort med ordentlige penger.

Skulle heller ønske SteamLevel gikk utifra achievementsene der, men det kunne de ikke gjøre da man bare kan kjøre en hack som gir deg alle som finnes.

Lenke til kommentar

Aldri hørt om det en gang :p Men nå har aldri denne uhordelige jakten på slikt piss vært min svake side heller. Tilbake på N64 var det digg å låse opp alt spillene hadde å tilby, da hadde man mere tid og mindre penger å bruke på spill. Titlene fikk virkelig sin andel kjærlighet den gangen :p

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er level 10. Synes det er bortkastet da det ikke viser hvor god du er i spill. Jeg solgte alle kortene og kjøpte spill på sommer salget. kjøpte Bastion, Chivalry: Medieval Warfare og Binding of Isaac. Tjener fortsatt penger da mange av spillene mine får utgitt samlekort over tid.

Lenke til kommentar

Irrelevant er det ikkje. Som med achievements og trophies er det mange som ikkje bryr seg, men samtidig er det også svært mange som synest det er artig.

Eg er sjølv litt OCD når det gjeld å gjennomføre alt i eit spel. Sideoppdrag, samle ting og tang. På enkelte spel har eg jakta på achievements, men i dei fleste tilfelle er det ikkje noko eg bryr meg stort om.

Eg vil samanlikne det litt med å samle på ting. Frimerker, bruskorkar, bilfelgar.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som i det hele tatt vet hvordan Level systemet fungerer? Det virker så det bare spilles inn tilfeldige faktorer.

Du får vel 100xp per badge, hvis jeg ikke husker helt feil. Man får x antall poeng basert på hvor mange spill man eier.

Utover det er det vel ikke så mye annet.

Selv ble jeg fort level 17, men etter det har jeg heller solgt kortene. Hadde egentlig glemt det helt bort, men nå har jeg et tosifret antall spill å skaffe kort i.

Jeg bruker som flere andre her pengene fra kortsalget til å finansiere spillkjøp.

Endret av melvin1907
Lenke til kommentar

Du får vel 100xp per badge, hvis jeg ikke husker helt feil. Man får x antall poeng basert på hvor mange spill man eier.

Utover det er det vel ikke så mye annet.

Selv ble jeg fort level 17, men etter det har jeg heller solgt kortene. Hadde egentlig glemt det helt bort, men nå har jeg et tosifret antall spill å skaffe kort i.

Jeg bruker som flere andre her pengene fra kortsalget til å finansiere spillkjøp.

Sært er kun i Lvl 11, vet at jeg ikke burde bry meg men kun Lvl 11 er nesten skammelig.

man kan ihvertfall ikke få så veldig my XP av spillsamling, har en god mengde med spill, men igjen så har jeg ikke prøvd på å skaffe achievements heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...