Satyrion Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Hvilket LVL er du på steam? Bryr du deg om det i det hele tatt? Har vi noen høyt lvl Steam folk fra norden som kan fortelle meg hvorfor du bruker så my tid å penger på det, når det ikke gir noen benefits? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 achievements / Trophies / Steam level er totalt ubrukelig 3 Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Hadde helt glemt at det var ett leveling system... Så, kan vel ikke si at jeg bryr meg i det hele tatt. Anywho, er level 10... Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 ok er selv lvl 21, men orker ikke å stresse mer med det da d er useless. Ser folk på lvl 150+ fatter ikke hva som er greia med det. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Jeg er achievements-hore fra 360/PS3 og jeg er lvl 31 på Steam. Men jeg synes ikke det er det samme da det går ann å kjøpe seg flere kort med ordentlige penger. Skulle heller ønske SteamLevel gikk utifra achievementsene der, men det kunne de ikke gjøre da man bare kan kjøre en hack som gir deg alle som finnes. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Kunne ikke brydd meg mindre, men liker samtidig at det er der da jeg allerede har solgt kort for rundt 10 euro som tilsvarer flere gode indiespill på salg. Endret 19. oktober 2013 av Wrathmont Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Aldri hørt om det en gang Men nå har aldri denne uhordelige jakten på slikt piss vært min svake side heller. Tilbake på N64 var det digg å låse opp alt spillene hadde å tilby, da hadde man mere tid og mindre penger å bruke på spill. Titlene fikk virkelig sin andel kjærlighet den gangen Endret 19. oktober 2013 av Mala 2 Lenke til kommentar
GAMErROAr Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Jeg er level 10. Synes det er bortkastet da det ikke viser hvor god du er i spill. Jeg solgte alle kortene og kjøpte spill på sommer salget. kjøpte Bastion, Chivalry: Medieval Warfare og Binding of Isaac. Tjener fortsatt penger da mange av spillene mine får utgitt samlekort over tid. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Like irrelevant som trophies og gamerscore. 1 Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) spillte cs for 15 min siden så unlocket jeg en AWP skin som jeg solgte på steam market for 35 Euro. Tok seriøst 2 min etter jeg la det ut før det ble solgt. Var visst uber rare eller noe. Endret 19. oktober 2013 av satyrion1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 hehe, skulle akkurat til å si at ingen bryr seg Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Bryr meg ikke, verken om levlene, samlekortene eller achievements. Når det kommer til samlekort selger jeg bare alt. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Nå ble jeg visst lvl 30 jau jau, tror eg gir meg der eller er eg blitt lvling addicted :O Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Irrelevant er det ikkje. Som med achievements og trophies er det mange som ikkje bryr seg, men samtidig er det også svært mange som synest det er artig. Eg er sjølv litt OCD når det gjeld å gjennomføre alt i eit spel. Sideoppdrag, samle ting og tang. På enkelte spel har eg jakta på achievements, men i dei fleste tilfelle er det ikkje noko eg bryr meg stort om. Eg vil samanlikne det litt med å samle på ting. Frimerker, bruskorkar, bilfelgar. 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Noen som i det hele tatt vet hvordan Level systemet fungerer? Det virker så det bare spilles inn tilfeldige faktorer. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Kom altfor sent i mine øyner at jeg gidder å bry meg om level. Har plenty av achievements og trophies på x360/PS3. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Noen som i det hele tatt vet hvordan Level systemet fungerer? Det virker så det bare spilles inn tilfeldige faktorer.Du får vel 100xp per badge, hvis jeg ikke husker helt feil. Man får x antall poeng basert på hvor mange spill man eier. Utover det er det vel ikke så mye annet. Selv ble jeg fort level 17, men etter det har jeg heller solgt kortene. Hadde egentlig glemt det helt bort, men nå har jeg et tosifret antall spill å skaffe kort i. Jeg bruker som flere andre her pengene fra kortsalget til å finansiere spillkjøp. Endret 19. oktober 2013 av melvin1907 Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 høyeste så langt er en fra Japan på lvl 191 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Du får vel 100xp per badge, hvis jeg ikke husker helt feil. Man får x antall poeng basert på hvor mange spill man eier. Utover det er det vel ikke så mye annet. Selv ble jeg fort level 17, men etter det har jeg heller solgt kortene. Hadde egentlig glemt det helt bort, men nå har jeg et tosifret antall spill å skaffe kort i. Jeg bruker som flere andre her pengene fra kortsalget til å finansiere spillkjøp. Sært er kun i Lvl 11, vet at jeg ikke burde bry meg men kun Lvl 11 er nesten skammelig. man kan ihvertfall ikke få så veldig my XP av spillsamling, har en god mengde med spill, men igjen så har jeg ikke prøvd på å skaffe achievements heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå