Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Dørlåsen bare spinner, døra forblir ulåst

Swagerii

Anbefalte innlegg

Hei, har en dør i bilen hvor låsen innenfra bare spinner og ikke vil låse eller låse opp døren. Låsen på nøkkelen virker men ikke helt optimalt. Hva vil det koste, og hvordan skifter jeg ut låsen?. Problemet oppsto etter at en hadde sittet seg inn i døren og låst innenfra, etterpå kom han ikke ut igjen av bilen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, dette har jeg stadig mareritt om. Jeg prøver å låse dører og vinduer, men låsen bare spinner, eller lar seg dytte opp enkelt. Og så kommer det en slem fyr og bare går rett inn. Noen ganger lykkes jeg i å jage ham med et brannslukningsapparat.

Løsningen er å våkne opp eller oppsøke en fagperson.

PS. Jeg synes synd på din venn som ikke kommer seg ut av bilen. Sikkert en vanskelig situasjon for hele familien.

Lenke til kommentar

Greit å spesifisere årsmodell, merke og modell for å lettere vite hvordan og hva slik en feil koster å rette opp. For noen biler kan man finne erstatningsdeler billig i utlandet.

Vito... grøsser bare jeg hører den modellen. Var borti en for en del år sia. Det som gikk i stykker på den gikk virkelig i stykker.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Vito... grøsser bare jeg hører den modellen. Var borti en for en del år sia. Det som gikk i stykker på den gikk virkelig i stykker.

Mulig at dem var slik før, men den jeg kjører har det vært veldig lite feil på.

Da vet du vel at BOS opererer med timepriser på over 1800,- eks mva?

Du kan jo forsøke å få fikset noe som helst for under 2k med slike priser :)

Mulig sjefen har spesialavtaler med det, men han han betaler hvertfall ikke slike astrologiske priser som det...hehe. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...