kevral Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Prøver å klokke opp en 9600 Pro for første gang. Begynte med minne-timingen, som gikk fint til 371 (testet i 3DMark03 for hver 5-10 økning) før jeg plutselig fikk artifacts i Windows. Etter det måtte jeg helt ned i 337 før den sluttet å gi artifacts i 3DMark03. Hva skjedde? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Rammen din ble sannsynligvis så varm etter konstant testing + klokking at den ikke klarte å kjøle seg ned igjen da du klokket ned. La kortet ditt hvile, og forsøk så videre. Lenke til kommentar
kevral Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Skulle ikke litt av poenget være at kortet taklet langvarig belastning, da? Eller er 3DMark såpass mye mer intenst enn vanlige spill? Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Fireblade-kortet skal være garantert til 330 på minnet. Så du har vel egentlig ikke noe å klage over. Lenke til kommentar
kevral Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Klager egentlig ikke, bare lurer på hva som skjer. Tror jeg skal ligge unna overklokking en stund, fikk en støkk da BF1942 akkurat krasjet til desktop. Det gjorde den riktignok også en gang før jeg prøvde meg på overklokkingen, og på samme mission, men likevel... Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Klager egentlig ikke, bare lurer på hva som skjer.Tror jeg skal ligge unna overklokking en stund, fikk en støkk da BF1942 akkurat krasjet til desktop. Det gjorde den riktignok også en gang før jeg prøvde meg på overklokkingen, og på samme mission, men likevel... Kjøp spillet. No-CD cracken til BF1942 1.45 er dårlig. Lenke til kommentar
kevral Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Bruker ikke no-CD crack. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå