Eriksendrul Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Skal på stor fest i morgen og jeg har kjøpt 70Cl vodka som jeg skal bruke på og lage shots, Jeg kan den klasiske tyrkisk pepper, den er jeg veldig flink på og alle liker den men jeg har lyst til og prøve noe annet, Jeg har sett at man får kjøpt egene poser med "Søpledynga" som bare er de røde fiskene som mange liker så godt men jeg husker ikke hvem butikk jeg så dette i :O Noen som vet ? Eller er det noen annet som kan bli brukt til og lage shots ? Det skal smake minst mulig sprit så det blir noe godt og ikke noe man tar bare for og få i seg alkohol fort. Jeg er veldig glad i og eksprimentere med blanding av drinker/shots så bare og kaste ut forslag om div sukkertøy man kan bruke ! Men siden jeg har litt lite penger har jeg ikke råd til og kjøpe 1 flaske til om det skulle gå galt heller Lenke til kommentar
ZerothLaw Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 En skvett eplejuice og litt kanel, og vips - eplekake Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 En skvett eplejuice og litt kanel, og vips - eplekake nja det blir litt kvalmende vil jeg tro, skal tross alt blande det ut så jeg ender med ca 1,5 liter shots men ikke dum idè, kan jo prøve det en annen gang, liker eplekake Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Du skulle investert i en flaske Cointreau så har du kamikaze shot, kanskje den beste shoten der ute 1 cl frisk limesaft 2 cl Cointreau 1 cl vodka 1 ts melis Alternativt kan du kjøpe en pose gele slik du kan lage Jelly shots. (farlig shot ettersom det er ekstremt lett å drikke/spise får mange før du kjenner alkoholen, drikk/spis den med måte!!! Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 Du skulle investert i en flaske Cointreau så har du kamikaze shot, kanskje den beste shoten der ute 1 cl frisk limesaft 2 cl Cointreau 1 cl vodka 1 ts melis Alternativt kan du kjøpe en pose gele slik du kan lage Jelly shots. (farlig shot ettersom det er ekstremt lett å drikke/spise får mange før du kjenner alkoholen, drikk/spis den med måte!!! Du har med erfaren bruker av brennvin her, og jeg kan fortelle deg en ting eller to om jello shots xD Ikje bra ikje bra Takker for bidrag men jeg ser litt etter noe jeg kan blande ut i en "helhet" altså blande alt så jeg har klart i kjøleskapet så jeg bare kan helle det i shotteglass siden jeg har ikke tid til og stå og lage shots Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Pleier å shot'e rent. Så ei flaske med vodka og appelsinjuice etter vorset Kreativt, i know Derfor jeg må følge litt med i tråden her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå