HelloKjersti Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Sony Cybershot HX50V byr på hele 30 ganger zoom.Konkurranse: Vinn superzoomkamera som kan gjøre dette Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Hvilken blomst finner du Må man vite hva man fotograferer også nå 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Må man vite hva man fotograferer også nå Det er bare et lurespørsmål for å få deg til å lese artikkelen - men da har de glemt gambleren i oss Når det gjelder spørsmål nr.2 så er det at de nye kameramodellene ikke kommer i rosa som er den største skuffelsen . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Når det gjelder spørsmål nr.2 så er det at de nye kameramodellene ikke kommer i rosa som er den største skuffelsen . HVA!? Skandale! Hva skjer med verden når man ikke kan få lekene sine i rosa lenger? Lenke til kommentar
Djn Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Hvilken blomst finner du Må man vite hva man fotograferer også nå Vel, den blomsten det er bilde av er ikke et av alternativene, så ... tydeligvis ikke. 4 Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Hvilken blomst finner du Må man vite hva man fotograferer også nå Vel, den blomsten det er bilde av er ikke et av alternativene, så ... tydeligvis ikke. Hestehov? Lenke til kommentar
pinguz Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Jeg svarte det guleste alternativet før dere gjorde om svaralternativene, må jeg svare igjen nå som det finnes et riktig svaralternativ? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Jeg svarte det guleste alternativet før dere gjorde om svaralternativene, må jeg svare igjen nå som det finnes et riktig svaralternativ? Det går ikke, det fornuftige hadde vært og fjerne hele spørsmålet. Man kan ikke forandre spørsmål/svar under en pågående konkurranse. Endret 19. oktober 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Membership Expired Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Sony lanserte 3 kameraer, ikke 2. Det var dere, AKAM, som valgte å ikke skrive om den tredje. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg