xelp Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Hei. Vet noen her inne om det er lovlig å høre på politiradio på nett?Og hvor finner man eventuelt dette? Tenker da selvfølgelig ikke bruke det man måtte høre der til noe, men rett og slett bare lytte om man kjeder seg litt en dag. Endret 18. oktober 2013 av Rotaderp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Politiradio for Trondheim. (Åpnes i VLC e.l.) Blir nok mer trafikk utover natta. Mer informasjon på denne siden. I følge post- og teletilsynet er det lov til å høre på politiradio. Endret 18. oktober 2013 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Ja, det er lovelig i og med at det har ligget på nett en evighet nå uten at politiet eller andre har fjernet det så da regner i hvert fall jeg med at det er lovlig edit: Sorry dobbelpost. Endret 18. oktober 2013 av BirgerCaC Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Ja, det er lovelig i og med at det har ligget på nett en evighet nå uten at politiet eller andre har fjernet det så da regner i hvert fall jeg med at det er lovlig edit: Sorry dobbelpost. Kommer jo nytt nødnett snart, da blir det umulig. Men, har vel aldri vært ulovlig å høre på vanlig radio, så kan ikke se hvorfor de skulle bry seg om nettradio... Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Kjeltring.no Funker ikke lengre Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Å ha politiradio tilgjengelig i bil er ulovlig. Burde være ulovlig å sitte å tyvlytte uansett, folk har ingenting på de kanalene å gjøre. Men det sagt, favorittsysselet på nattvakt i militæret var å lytte på politiets gjøremål på Gardermoen ^^ Lenke til kommentar
Taik0n3 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 http://scanner.pjatt.com/ For hele Rogaland. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Funker ikke lengre Fungerer hos meg Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Fungerer hos meg Får bare opp noe sånne "hosting"-greier. Jaja, ikke så farlig anyway Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Funker ikke lengre Kjeltring.com Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Ja, det var kjeltring.com som fungerer hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå