detvetikkedu Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Hallo. Æ skulle spille litt GTA V Online me noen kompisser, men så lægg æ merke til at æ har ingen vænna pa vennelista. eller æ kan ikke se dem men de kan se mæ! E det noen som har hatt detta probleme? å veit dokker kordan æ fixe? Lenke til kommentar
Sandgrr Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Opplever det stadig vekk, kanskje opp til 4 ganger om dagen.. Det skjer med de fleste vennene mine også, men kun de som har hatt ps3en i over 2 år. Kan henne den begynner å bli litt sliten dersom den er godt brukt(?) For meg har det alltid funka å slå den av å ha den av i et par min. så er alt som normalt igjen Endret 19. oktober 2013 av Sandgrr Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Først og fremst: Bokmål, nynorsk eller engelsk takk. (Sorry for å leke Moderator, men går meg på nervene) Har du prøvd å slå av og på PS3-en?Har du prøvd å logge av og på PSN?Hva sier den netttesten under Innstillinger -> Nettverksinnstillinger -> Test for internettforbindelse Endret 19. oktober 2013 av Gjest Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Var et problem i går, skal være fikset igjen nå. Lenke til kommentar
Sadinjo Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Skjer enkelte ganger, lenge siden forrig gang. Og spilte forresten gta 5 online jeg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå