Leetrune Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Altså, jeg er den eneste som ikke får joina lan serverne. Tror ikke jeg er koblet opp til de andre pcene elns. Jeg bruker nVidia nettverkskortet som følger med ASAU a7n8x deluxe. Jeg kan ikke en dritt om sånt. Internetten funker Lenke til kommentar
esk Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Forsøk følgende: Last ned driverne til det integrerte 3com kortet og bruk dette i stedet. Dette har fungert mer enn en gang... Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 finner ****** ikke drivere til dritten, heeeelp. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hvis du får kontakt med Internet er det neppe noe galt med nettverkskortet ditt. Sjekk oppsett for: - ipadresser/DHCP - domene/workgroup Sjekk at du har enablet "Client for Microsoft Network". Som sagt, dette er et sw-problem. Og seriøst: er det INGEN på det lanet som gidder å hjelpe deg i løpet av TO timer???? Du bør seriøst begynne å overveie og bytte vennekrets... Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Altså, jeg er den enete som har noen form for dataerfaring sånn generelt der da bare sånn kompis opplegg. Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Er dere i samme workgroup/domene? Hva med brannmur - dersom XP kjører; hvor strengt er den satt, evt. kjører ZoneAlarm elns? Ligger dere i samme IP-range, får du pinget de andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå