ostenxx Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hei! Kan noen komme med en detaljert beskrivelse over hvordan jeg softmodder mit connect3d 9500 np kort til 9800? Får det ikke til selv. Og ja, jeg har et modbart kort med ram i L-form og av den gamle typen. Har hittill benyttet med av Catalyst 3.4 + mod. Vil nå skifte til 3.7-driveren. Øystein Lenke til kommentar
esk Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Du må inn på poweruser taben så vidt jeg husker, og velge ikonet som ser ut som tannhjul, deretter er det bare å følge bruksannvisningen, finn frem til filen som må patches og utfør. En ting jeg har lagt merke til er det ikke alltid er likt filnavn som skal patches, har sett et par ganger at det har vært annen extension på den. En annen tin er selvfølgelig at du må ha pakket u tdriverne dine før du begynner. Mener å huske at du ikke kan gjøre dette etter å ha innstallert dem. Altså 1 Pakk ut driverne, 2 patch driverne, 3 innstaller driverne Lenke til kommentar
esk Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Du kan jo legge inn omegadriverne, den nyeste er basert på 3.7 og er ferdig moddet, den er dessuten modifisert litt til. Driverne ligger på www.omegacorner.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå