Gå til innhold

Fullmåne i mårrå :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker helheten i bilde selv om du tydelig har jukset med månen, hehe.

Dog, er det bare meg, eller har månen blitt oval? :) Eller der det bare sånn ut pga motivet?

Takker for hyggelige kommentarer alle sammen , Joda ser den Jan Erik angående oval. Slurv fra min side det men dette var gjort litt for fort, var mest opptatt av og presisere at månen var satt inn og at an skulle være overkill ;-) Må vist begynne å sjekke meg sjøl bedre men dette var igrunnen ikke heilt seriøst og irriterer meg mest over ein refleks på sverdet i midten :-)

Lenke til kommentar

Liker helheten i bilde selv om du tydelig har jukset med månen, hehe.

Dog, er det bare meg, eller har månen blitt oval? :) Eller der det bare sånn ut pga motivet?

Takker for hyggelige kommentarer alle sammen , Joda ser den Jan Erik angående oval. Slurv fra min side det men dette var gjort litt for fort, var mest opptatt av og presisere at månen var satt inn og at an skulle være overkill ;-) Må vist begynne å sjekke meg sjøl bedre men dette var igrunnen ikke heilt seriøst og irriterer meg mest over ein refleks på sverdet i midten :-)

Leit at det ikke var helt seriøst for dette bildet har noe ved seg som i alle fall tok tak i meg! Vet ikke hvordan det er for andre. Men det traff noen nerver. Mye kraft i måne og i sverdene, og samspillet mellom dem! Hvordan sverdene er plassert i bildet som forsterker det hele. Noe overjordisk, urgammelt, klokt, evig, styrke, tro, krig, magikk.. Og så er det behagelig å se på :)

Lenke til kommentar

Takker for den Laila, jo ja njaaaaa me og og sei at det ikje e heilt seriøst så meine eg at leke litt med sverda ( som eg e mest fornøyde me ) Månen la eg på som ein korriseritet ( du verden her slo dysleksien inn for fult : ) ) for å se kosen de gjekk og ja eg takke og bukker, børster støv av knerna i ydmykelse men som sagt den var lagt inn på cirka 2 min og som Jan Erik påpekte så har eg slurva någe jysligt ;) Eg like og bildet ( selfølgeligt ellers så hadde eg ikje lagd de ut) Men det eg meine me ikje heilt seriøst e at eg ikje bryr meg så møye om den dimisjonene eg legge øve månen eller ropisjoner ellers :-)

Igjen så takker eg for kommentaren din.... og alle dere andre. Hyggeligt :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...