Khredflog Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Nå har jeg prøvd meg på den guiden om Mail Fetcher som er på google sine sider, men jeg blir nektet av Yahoo! grunnet at jeg ikke er en Yahoo! Mail Plus-kunde... Er det noen som har erfaring med å bytte mail fra Yahoo! til Gmail, uten å måtte betale 300 kroner vært år for den tomme Yahoo-kontoen...? Jeg har søkt mye på Google, men vet ikke om jeg søker på rette tingen. Setter veldig stor pris på om noen kan hjelpe meg =) Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Uhm betale 300kr?? Hvorfor skal du betale noe for en internettmail? Og du veit at du kan ha mailkontoer overalt? Lenke til kommentar
Khredflog Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 Uhm betale 300kr?? Hvorfor skal du betale noe for en internettmail? Og du veit at du kan ha mailkontoer overalt? Jeg har jo ikke planer om å betale for å ha en mailkonto. Men hvis du leser nøye så ser du at jeg skriver at Yahoo! nekter vanlige kontoer å ha automatisk videresending av mail, og en Yahoo! Plus-konto koster 300. Jeg prøver virkelig å lete gjennom google for å finne en løsning til problemet mitt og håper noen har kanskje hatt samme problem og greid å løse det. Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Kan du ikke bare informere venner om ny epostadresse, og registrere den nye adressen hos de sidene du er registrert på? Selvsagt litt jobb, men ser ikke helt poenget i å ha videresending i det uendelige. Før eller senere må du jo flytte over, så du kan like godt gjøre det med en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Sett opp yahoo til å støtte pop. Sett opp i Gmail til å hente ekstern mail... Endret 23. oktober 2013 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå