Seth-- Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg har også et problem med opera, den er standard overalt, men ikke i mIRC. Altså når det kommer opp URl adresser i mIRC så kommer jeg opp i IE. Hvergang det skjer må jeg ned på dass og spy :o . Så noen som kan hjelpe magen min og bli stabil? Lenke til kommentar
Ralek Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg har også et problem med opera, den er standard overalt, men ikke i mIRC. Altså når det kommer opp URl adresser i mIRC så kommer jeg opp i IE. Hvergang det skjer må jeg ned på dass og spy :o . Så noen som kan hjelpe magen min og bli stabil? Om du har så store problemer med Microsoft programvare, anbefaler jeg deg på generelt standpunkt å bytte til noe annet, så slipper du å oppleve dette problemet i fremtiden. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Tenkte jeg skulle prøve meg på opera jeg også, men er en ting jeg lurer på. Når jeg har java med sp1 til win xp, trenger jeg da og laste ned opera med java? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Kan ikke dere som er faste brukere av opera komme med noe tips til innstillinger som er bra og gjøre? Er greit for oss som bruker opera for første gang og bli tipset om noen av de enorme mulighetene som opera tydligvis besitter. Når jeg trykker på en link for å laste ned noe får jeg opp en feilmelding med "intern feil i ftp modulen". Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 jeg får stadig en feilmelding om at opera har forårsaket en feil i kernel32(.dll)husker ikke... vet dere hva det kan skyldes?? det er veldig plagsomt, fordi at jeg må skru av dataen for å få den bort.. men alt annet virker helt fint, men den stygge feilmeldingen ligger over ALT hele tiden.. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg har også et problem med opera, den er standard overalt, men ikke i mIRC. Altså når det kommer opp URl adresser i mIRC så kommer jeg opp i IE. Hvergang det skjer må jeg ned på dass og spy :o . Så noen som kan hjelpe magen min og bli stabil? Få mIRC til å åpne linker i Opera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå