Øystein.F. Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 PC- og Wii U-versjonane til actionspelet får ny dato.Utsetjing for Batman: Arkham Origins Lenke til kommentar
per17 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 hva i svarte er det som feiler spillbransjen! håper folk svarer med piratkopiering, makan til utsettelser for tiden Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Snakk om ei uke. Keep your pants on. Avventer anmeldelser før jeg kjøper meg dette. Litt skeptisk til Rocksteadys fravær. 3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 3DS og Vita-spillene heter Batman: Arkham Origins Blackgate, ikke Blackface. Videre er 8. november to uker etter den 25. oktober. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Kjipt med utsetting ettersom dette er et spill jeg gleder meg til. Men samtidig kjekt at det fremdeles kommer ut ei helg jeg har fri fra jobb. Endret 18. oktober 2013 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 I følge kilden gjelder det bare den fysiske utgaven av PC-versjonen. Med andre ord burde ikke Steam releasen være påvirket. Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 hva i svarte er det som feiler spillbransjen! håper folk svarer med piratkopiering, makan til utsettelser for tiden Om du går rundt og gaper hele dagen så bli ikke forbauset om trosten bygger reir i kjeften din 6 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Hahaha, Blackface 8DSer veldig fram til, uh, Blackface, så litt synd at også det ble utsatt. Origins blir kjøpt på Steamsalg en eller annen gang, enten det kommer.i oktober eller november. Endret 18. oktober 2013 av Zealuu Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 "Blackface", den var litt uheldig skrivefeil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 hva i svarte er det som feiler spillbransjen! håper folk svarer med piratkopiering, makan til utsettelser for tiden Ta det med ro, det kommer om bare en uke.. Lenke til kommentar
Oly Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Jeg er vel ikke den eneste her som er i gang med å runde Arkham Asylum og Arkham City igjen, for å varme opp til Arkham Origins? Dette blir min fjerde-gang gjennom disse to mesterverkene av Batman-spill Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 hva i svarte er det som feiler spillbransjen! håper folk svarer med piratkopiering, makan til utsettelser for tiden Utsettelser = Bedre spill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Jeg er vel ikke den eneste her som er i gang med å runde Arkham Asylum og Arkham City igjen, for å varme opp til Arkham Origins? Dette blir min fjerde-gang gjennom disse to mesterverkene av Batman-spill Er selv igang med å game litt Arkam Cirty, nå som GFWL endelig er borte. Lenke til kommentar
8igby Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 hva i svarte er det som feiler spillbransjen! håper folk svarer med piratkopiering, makan til utsettelser for tiden Ta det med ro, det kommer om bare en uke.. Poenget er at det er en utsettelse i Europa, ikke en utsettelse av spillet. Det er en latterlig inndeling nå når vi har digital distribusjon, og slikt fjas bør straffe seg, slik at de slutter. PS: kommentar med forbehold av at utsettelsen gjelder digital dist, ikke bare tradisjonell distribusjom Lenke til kommentar
per17 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Poenget er at det er en utsettelse i Europa, ikke en utsettelse av spillet. Det er en latterlig inndeling nå når vi har digital distribusjon, og slikt fjas bør straffe seg, slik at de slutter. PS: kommentar med forbehold av at utsettelsen gjelder digital dist, ikke bare tradisjonell distribusjom bra noen skjønner det Lenke til kommentar
RqO Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Først Watch_dogs, så The Crew, så dette. Får håpe Deus Ex: HR (Director's Cut) holder seg. Lenke til kommentar
RqO Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 hva i svarte er det som feiler spillbransjen! håper folk svarer med piratkopiering, makan til utsettelser for tiden Utsettelser = Bedre spill Kan nok hjelpe litt, men er vel begrenset hva de kan gjøre på ei uke. Noe annet med Watch_Dogs hvor det var et halvt år eller noe. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Hahaha, Blackface 8D Ser veldig fram til, uh, Blackface, så litt synd at også det ble utsatt. Origins blir kjøpt på Steamsalg en eller annen gang, enten det kommer.i oktober eller november. Jøss, det var skrivefeilen sin det. Litt sent, kanskje, men har fikset det nå. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 I følge kilden gjelder det bare den fysiske utgaven av PC-versjonen. Med andre ord burde ikke Steam releasen være påvirket. Det er korrekt! Laster ned på Steam nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå