Ida Oftebro Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Amerikanske myndigheter kan bli en hindring.PC-gigant kan kjøpe Blackberry Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Tror du må rette litt i teksten her. Lenovo har ikke kjøpt opp IBM, men i 2005 kjøpte de ut thinkpad porteføljen (desktop og laptop pc-er) til IBM. IBM fortsetter for seg selv i beste vellvære i andre markeder. 3 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Er Blackberry en mobilprodusent? Jeg trodde det var slik at RIM produserer Blackberry akkurat som at Apple produserer iPhone. Nå spør jeg, jeg påstår ikke at det er en feil i artikkelen. Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Er Blackberry en mobilprodusent? Jeg trodde det var slik at RIM produserer Blackberry akkurat som at Apple produserer iPhone. Nå spør jeg, jeg påstår ikke at det er en feil i artikkelen. Det var vel slik det startet, men jeg tror de har skiftet navn til Blackberry Ltd. nå, det er iallefall det jeg finner ut av på nettet (var litt nysgjerrig selv også). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg