Unlimited LTD Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Hvis man blir Ekstra medlem, er det da mulig å kunne endre hvilke sider som vises på tek.no?Jeg, personlig, mener at teknofil.no er heller laber kvalitet sammenliknet med Hardware og Amobil, og jeg blir til stadighet irritert når jeg går klikker på en link og kommer inn på teknofil. Er det mulig å fjerne alle artikler fra Teknofil (eller andre sider) hvis man er ekstra medlem? Og kan man rangere nyhetsartikler, slik at man får flere artikler fra Hardware, og mindre fra Akam? Det hadde vært et trekkplaster for meg. 1 Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Hvis man blir Ekstra medlem, er det da mulig å kunne endre hvilke sider som vises på tek.no? Jeg, personlig, mener at teknofil.no er heller laber kvalitet sammenliknet med Hardware og Amobil, og jeg blir til stadighet irritert når jeg går klikker på en link og kommer inn på teknofil. Er det mulig å fjerne alle artikler fra Teknofil (eller andre sider) hvis man er ekstra medlem? Og kan man rangere nyhetsartikler, slik at man får flere artikler fra Hardware, og mindre fra Akam? Det hadde vært et trekkplaster for meg. God idé Et filter for å bestemme kilder på Tek må vi da få til å lage. En av utviklerne er i gang, vi kommer tilbake til deg. Endret 18. oktober 2013 av SiR0 4 Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Hei Unlimited. Takk for tipset! Jeg har lagt til støtte for dette nå. Du finner det på denne siden: http://www.tek.no/minside/innstillinger. Så fremt du har aktivt medlemskap, da. 3 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 Oi, det var kjapt. Får vel prøve da. Lenke til kommentar
Norish Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Fy flate!God idee, og lynkjapp tilpassing av Tek, imponert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg