Niklasp Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Vil gi telefoner egen «bilmodus».Kan denne appen forhindre bilulykker? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 tror heller eyes-free med siri ville blitt mer populært. Mener å huske at noen av de nye bilene støttet det. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Så telefona mi blir helt mongo når jeg setter meg på bussen? 4 Lenke til kommentar
oleoleole Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Stopper innkommende samtaler, kanskje greit å ta hensyn til om en handsfree er tilkoblet eller ikke? Jeg trenger nemlig telefonkontakt i jobb i bil... Uansett kommer jeg til å finne veier utenom, og dette blir generelt et unødvendig system. Dog må den gjerne nekte samtaler uten handsfree i land hvor det er påbudt. 1 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Til info så blir denne funksjonen innbakt i WP 8 GDR 3 oppdateringen. Bruker den selv, veldig nyttig 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Han ser for seg at telefonen går automatisk inn i bilmodus når den kjenner av at du er i en bil Min flere år gamle Android gjør dette, dvs. går i bil modus. Praktisk. Den "kjenner av" (?) bilen via NFC.... noe som vel mangler på iPhone. Forøvrig gjør folk så mye annet rart (som ikke er mobil relatert) i bilen at mange ulykker forhindrer det neppe. Endret 18. oktober 2013 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Dette finnes allerede i nyeste versjon Windows Phone. Man kan enten aktivere bilmodus manuelt, eller telefonen kan gjenkjenne at den er koblet på bilens blåtann. Burde vel nevnes i artikkelen. 1 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Dette er en funksjon symbian har hatt.. alltid? Som gir deg tilgang til enkle funksjoner i en fullskjerm meny om du aktiverer bilmodus. Men alltid koselig at resten endelig tar igjen. 1 Lenke til kommentar
Revox Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Ja dette blir nok vanskelig å omgås tenker jeg Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Er jo ikke snakk om å måtte omgå den.. men å ta valge å ikke la seg forstyrre. Selv har jeg satt telefonen slik at jeg ikke mottar SMS når den er tilkoblet blåtann i bilen, men så snart jeg kobler ifra blåtann spretter sms`en opp. Kan også gjøre dette med samtaler, men siden jeg jo har handsfree så lar jeg det være. Så er da en grei funksjon for de som faktisk tar valget om å unngå forstyrrelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg