SiR0 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Sjekk vår nye tjeneste for deg som vil ha en fredeligere leseropplevelse. Nå kan du lese Teknofil uten annonser Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Uten reklame? Ja, men AdBlock har jo vært tilgjengelig lenge! Lenke til kommentar
allmon84 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Uten reklame? Ja, men AdBlock har jo vært tilgjengelig lenge! til dere som bruker AdBlock; har ikke falt dere inn at det er en av grunnene til at flere og flere aviser tar betalt for å kunne leses? Det sier seg jo selv at de trenger inntekter for å utføre arbeidet sitt. Jo større inntekter de har, jo flere og bedre artikler vil vi trolig se. Jeg syntes det er er kjempe god idé å gi oss valget: betal for å slippe annonser, eller se annonser. Dette er jo mye bedre da vi har et valg. konsekvensen av at alle bruker AdBlock er jo at vi MÅ betale for å lese eller at avisen forsvinner Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Uten reklame? Ja, men AdBlock har jo vært tilgjengelig lenge!til dere som bruker AdBlock; har ikke falt dere inn at det er en av grunnene til at flere og flere aviser tar betalt for å kunne leses?Det sier seg jo selv at de trenger inntekter for å utføre arbeidet sitt. Jo større inntekter de har, jo flere og bedre artikler vil vi trolig se. Jeg syntes det er er kjempe god idé å gi oss valget: betal for å slippe annonser, eller se annonser. Dette er jo mye bedre da vi har et valg. konsekvensen av at alle bruker AdBlock er jo at vi MÅ betale for å lese eller at avisen forsvinner Jeg har aldri klikket på en annonse i utgangspunktet (er vel det som genererer cash?). Så med eller uten adblock, da er det bare snakk om estetiske forskjeller. Dessuten, hvorfor trenger man så mange dedikerte nettsider for å skrive om omtrent det samme? Teknofil.no, Tek.no, Amobil.no, Hardware.no.. Sikkert flere. Gjør det dyrere for seg selv Endret 23. oktober 2013 av o-l-a-v Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 De tjener penger på å vise reklamen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg