Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 Sistnevtne selvfølgelig. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 Og siden alle tror på Liverpool-seier her, så går det vel til hælvete. Første kamp etter landslagspause suger hesteræv vanligvis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 And the bad news keeps on comming. Lucas er ute av laget da hans kone fødte hans andre barn i går, samt Enrique er litt i grenseland om han spiller. ............................................Mignolet................................... .....................Toure...............DAgger............Sahko............ Johnson........................................................................Cissohko ........................Gerrard.......................Allen.......................... ........................................Henderson........................................ ......................Suarez.................................Sturridge................ Burde være nok for å slå Newcastle. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Har du sett noen Newcastle-kamper i år?Nei, jeg har ikke det. Men de har samlet 10 poeng så helt forferdelig kan det ikke være..De fleste pleier å ha litt tro på laget, spesielt foran en hjemmekamp men her er det helsvart.. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Newcastle har den dummeste treneren Premier League noen gang har sett, og de har Iron Mike i forsvarsrekken I tillegg har alle målene så langt i år kommet pga. enkeltprestasjoner og ikke lagpill. Om Remy eller Ben Arfa ikke har dagen kan Newcastle se langt etter mål, og uten mål vinner man svært sjeldent kamper. Bare for å backe up kommentaren om Pardew: Tiote hadde et run på 13-14 måneder hvor han sugde massive mengder pikk i hver eneste kamp, og var dritdårlig. Allikevel fikk han start hver eneste kamp. I fjor måtte Anita slite benken til fordel for Jonas og Tiote, som begge var sinnsykt dårlige og han måtte ved flere anledninger også se seg slått av Gosling. I år har Anita endelig fått lov til å prøve seg (pga. skader) og han har kanskje vært lagets beste spiller sammen med Remy, men til tross for dette ble han benket så fort han hadde en "svak" kamp (det vil si at han hadde flere kamper på rad hvor han var banens neste beste, men så hadde han en kamp som var svakere enn de tre forrige, men fremdeles veldig god og flere hestehoder over hva Tiote har levert på sitt beste det siste året) og ble benket med en gang. Og woops, Tiote var tilbake med en gang, og der kommer han til å forbli helt til han pådrar seg en skade igjen. Dette er jo helt håpløst. Det er helt åpenbart at Pardew ikke baserer spilleruttakene på prestasjoner, men på navn. Dette så vi i fjor, og vi ser det allerede i år. Det er jævlig vanskelig å være positiv når man tar alt dette i betraktning. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Hvor burde jeg hoppe av bussen for å komme meg nærmest mulig Three Lions, og hvilken vei går jeg etter jeg ahr hopet av bussen? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Den sexy mannen oppsummerte det ganske godt. Vi er pessimistisk på grunnlag av genuine problemer med laget og manageren, ikke slik som Benbjo som generelt bare synes laget sitt er pissdårlig uansett resultat. For øvrig har jeg stor respekt for Benbjo, du er min helt. Men med det sagt så håper jeg selvfølgelig på seier, men man må nesten være litt realistisk som Newcastle-supporter per dags dato. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 For øvrig har jeg stor respekt for Benbjo, du er min helt. Jeg trodde jeg var din helt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Du også. Og Ginecólogo, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Vet ikke om dette stemmer, men: Krul Debuchy Williamson MYM Santon Cabaye Tiote Sissoko Ben Arfa Remy Gouffran Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Stemmer overens med NUFCfans sin lagoppstilling på twitter. De bruker å få lekket lagoppstilling dagen før, og det har stemt de siste 6 ukene når jeg har sjekket. Så tipper det er riktig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Tiote er kaptein. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 I all verdens rike. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Vanskelig resultat å tippe. Går for 3-2. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 I think it's gonna be 0-5, but they call me old fashioned. 5 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Mignolet; Johnson, Cissokho, Toure, Skrtel, Sakho; Henderson, Gerrard, Moses; Suarez, Sturridge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Patetisk benk. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Endelig skikkelig fotball igjen, herlig! Er veldig nervøs før denne kampen, håper SAS kan roe nervene noe. Vil ikke ha nok en en-måls ledelse 10 min før slutt, må klare å avgjøre det mye før det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Føler BAR kan gjøre store ting i denne kampen. Og CTAS vil være fenomenal på midtbanen. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Var ikke Cutinho friskmeldt til kampen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå