Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd: Newcastle - Liverpool

Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Typisk Liverpool-set back. Og så jævla fittetypisk at Newcastle varter frem med bra spill når de møter oss.

Aly og Sakho var positive idag. Moses synes jeg ikke bør få prøve seg mot WBA.

Var rett og slett dårlig idag(minus målsituasjonen)

Lenke til kommentar

Har ny ligaleder nå som Liverpool kryper seg forbi Arsenal, så ta bilder av tabellen Liverpool-fans som dere jo liker å gjøre.

Noe i den duren :p

Har vel uttalt i et gammelt intervju at han har lite til overs for LFC-supportere.

Her er intervjuet, riktignok 5 år gammelt:

http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/england/En-supporters-tunge-hverdag-135893_1.snd#.UmKNdnOhzqA

Lenke til kommentar

Liverpool var ikke spesielt gode totalt sett, noen glimt av klasse, gikk mye i rykk, men jeg må hedre vår kaptein Steven Gerrard.

Alle de pasningene, noe så vakkert! Kunst. Han har tatt seg opp det siste året, elsker det. For en spiller.

Ellers kredd til Newcastle som klarer å holde uavgjort resultatet, med nød og neppe.

SAS can only do so much...

Det føles surt å ikke klare å ta 3 poeng idag. Meget surt.

Lenke til kommentar

Mulig litt sent men hopp av på Nova(ve BK) å gå nedover så ser du Three Lions. Håper du kom fram. :)

Come on lads, YNWA!

Litt? Jeg hadde dratt for litt over en time siden når du skrev det der. Men joda, jeg hoppa av på Nova og spurte en fyr som viste meg vegen. Men Three Lions var skuffende. Jævlig dårlig stemning, og det lille som var av stemning var kleinhet fra en planet ukjent. Faktisk så kleint at jeg måtte spørre et par folk om de visste om noen andre steder i nærheten hvor de viste kampen, men det var det dessverre ikke.

Uansett, godkjent kamp av Newcastle. Mbiwa driter seg ut, og jeg synes både straffa og det røde kortet er ålreit, og Ben Arfa er helt malplassert på topp. Men ellers var det mye positivt i dag.

Lenke til kommentar

Enig i en en del over her! Alberto virker lovende, har trua på at han kan utvikle seg til å bli en god spiller! :)

Spent på Allen sin form, og hvilket nivå han kommer til å være på i år, regner med han får en del spilletid.

Coutinho tilbake, så har vi et veldig sterkt lag offensivt. Men fortsatt en del rusk i bakre rekker...

Morsomt med Premier League for tiden! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...