AllFather Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Helt greit resultat, kjekt å se man greier å karre seg på beina igjen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Typisk Liverpool-set back. Og så jævla fittetypisk at Newcastle varter frem med bra spill når de møter oss. Aly og Sakho var positive idag. Moses synes jeg ikke bør få prøve seg mot WBA. Var rett og slett dårlig idag(minus målsituasjonen) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Har ny ligaleder nå som Liverpool kryper seg forbi Arsenal, så ta bilder av tabellen Liverpool-fans som dere jo liker å gjøre. Noe i den duren Har vel uttalt i et gammelt intervju at han har lite til overs for LFC-supportere. Her er intervjuet, riktignok 5 år gammelt: http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/england/En-supporters-tunge-hverdag-135893_1.snd#.UmKNdnOhzqA Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Liverpool var ikke spesielt gode totalt sett, noen glimt av klasse, gikk mye i rykk, men jeg må hedre vår kaptein Steven Gerrard. Alle de pasningene, noe så vakkert! Kunst. Han har tatt seg opp det siste året, elsker det. For en spiller. Ellers kredd til Newcastle som klarer å holde uavgjort resultatet, med nød og neppe. SAS can only do so much... Det føles surt å ikke klare å ta 3 poeng idag. Meget surt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Ganske ålreit å få med et poeng altså, etter å ha vært en mann mindre så lenge. Fett at Dummet fikk et mål og. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Fett Die Antwoord bilde forresten Ginecologo Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Mulig litt sent men hopp av på Nova(ve BK) å gå nedover så ser du Three Lions. Håper du kom fram. Come on lads, YNWA! Litt? Jeg hadde dratt for litt over en time siden når du skrev det der. Men joda, jeg hoppa av på Nova og spurte en fyr som viste meg vegen. Men Three Lions var skuffende. Jævlig dårlig stemning, og det lille som var av stemning var kleinhet fra en planet ukjent. Faktisk så kleint at jeg måtte spørre et par folk om de visste om noen andre steder i nærheten hvor de viste kampen, men det var det dessverre ikke. Uansett, godkjent kamp av Newcastle. Mbiwa driter seg ut, og jeg synes både straffa og det røde kortet er ålreit, og Ben Arfa er helt malplassert på topp. Men ellers var det mye positivt i dag. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Moses viser vel nøyaktig hvorfor jeg ikke vil ha han i den posisjonen i dag. For dårlig nærteknikk, og han har jo faen meg aldri oversikt over hverken med- eller motspillere. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Alberto viste lovende takter i dag, syns jeg. Håper han tar plassen til Moses inntil Coutinho er tilbake. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Forventer å se Alberto, eller kanskje Allen i den rollen neste match i alle fall Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Cou tilbake mot wba blir et scvært løft. Han inn for Moses i dagens lag, så blir det nok moro! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Forsvarstull ødelegger for Liverpool igjen, hørt den før ? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Enig i en en del over her! Alberto virker lovende, har trua på at han kan utvikle seg til å bli en god spiller! Spent på Allen sin form, og hvilket nivå han kommer til å være på i år, regner med han får en del spilletid. Coutinho tilbake, så har vi et veldig sterkt lag offensivt. Men fortsatt en del rusk i bakre rekker... Morsomt med Premier League for tiden! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2013 Moses synes jeg ikke bør få prøve seg mot WBA. Var rett og slett dårlig idag(minus målsituasjonen) Mål er jo viktig da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå