Maniac Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hei Jeg lurte på om hvor man kan finne en PS2 konverter til USB. Slik at jeg kan bruke min PS2 kontroll på PC'en? takk Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Og mens dere leter, finnes det noe for Xbox-USB? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg har en PS2/PC (USB), PS2/Xbox og PS2/GC. Så jeg kan trygt si att det finnes ja. Lenke til kommentar
slacker Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Lik-Sang har bra utvalg på sånt utstyr. Xbox-USB kan du lage selv, med en kniv, loddebolt, litt teip og en kontroller til overs(den vil ikke funke på Xbox etterpå... med mindre du modder porten på Xboxen og da...) How-to finner du på google... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 PS2 til USB converter finner du på Clas Ohlson. Lenke til kommentar
Maniac Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Ok takk folkens, Den som er på Clas Olsen, støttes den av XP. siden det er ikke alle konvertere som støttes. takk Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Den støttes av XP ja. Har brukt den selv på 98se, 2000 og xp. Trenger ikke å legge inn drivere engang. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Denne fra Play.com er billig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå