Gå til innhold

Nå kan du lese Amobil uten annonser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil gjerne ha et skjermbilde av hvordan det ser ut når du får opp meldingen.

I tillegg hadde det vært fint om du kunne listet opp de forskjellige tilleggene. Det er for eksempel mange tillegg som er ment for å blokkere/stopp eksterne tracking-tjenester som også blokkerer mange annonser.

Lenke til kommentar

Fann ut av problemet. Surfer med hotspot gjennom telefonen og der er det installert Adfree.

Så derfor så fungerer det ikke når jeg surfer gjennom denne.

Og det er HELT uaktuelt å fjerne adfree fra telefonen, så da får jeg heller finne andre sider å lese på.

Lenke til kommentar

Får heller ikke til å lese artikler i dag. Har slettet adblock og deaktivert alle andre utvidelser, men får fortsatt beskjed om å skru av adblock.

Bruker chrome.

Ser du annonser på sidene våre?

Hvis du fremdeles ikke ser dem, kan det være at en utvidelse fremdeles ikke er helt aktivert. Noen krever kanskje en restart av nettleseren før de blir ordentilig deaktivert.

En annen mulighet kan være at annonsene blir blokkert av nettverket ditt.

Hvis du ser annonser og fremdeles får melding vil jeg gjerne se et skjermbilde av det. Så kan jeg lettere se om jeg finner noe og prøve å reprodusere feilen

Lenke til kommentar

Ser du annonser på sidene våre?

Hvis du fremdeles ikke ser dem, kan det være at en utvidelse fremdeles ikke er helt aktivert. Noen krever kanskje en restart av nettleseren før de blir ordentilig deaktivert.

En annen mulighet kan være at annonsene blir blokkert av nettverket ditt.

Hvis du ser annonser og fremdeles får melding vil jeg gjerne se et skjermbilde av det. Så kan jeg lettere se om jeg finner noe og prøve å reprodusere feilen

Det funket ikke på skolen, men nå, hjemme, kan jeg lese artiklene uten problemer.

Jeg fant også ut at jeg kunne lese artiklene i internet explorer, mens jeg var på skolen.

Endret av TastyFroyo
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...