Gå til innhold

Kjøp av "allround" laptop

Anbefalte innlegg

Hei! Er for tiden på utkikk etter en god "allround" laptop. Ønsket er at laptopen skal ha et greit utseende, ikke veie alt for mye og helst være nok så slank. Den burde ha en god skjerm, helst full HD. God ytelse og grei grafikk bør det også være. Batterikapasitet trenger ikke være veldig bra. Er muligens noe kravstor og forstår selvfølgelig at det er vanskelig å få alt jeg vil ha i én laptop, uten å betale skjorta for det. Ønsker likevel å høre om noen av dere kan ha noen gode tips ang kjøp av en slik pc. Har et budsjett på ca 10.000kr.

Skal brukes til ting som bildebehandling og multimedia, noe arbeid og den burde dra de tyngste spillene på et greit detaljenivå, uten at det blir hakkete.

Har et veldig godt øye til denne laptopen i fra Asus: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=793517#info Noen som har erfaring med denne pc'en, eller har noe å si om den? Virker den som en grei pc i forhold til mine krav?

Når jeg nå skal bruke så mye penger på en laptop ønsker jeg å være sikker på at jeg blir fornøyd før jeg handler, så kom gjerne med andre alternativer om det finnes noe bedre alternativ enn Asusen.

På forhånd takk :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som en god gaming pc. Min erfaing er ikke kjøp hp data, da de er ganske gode, men skjer det noe feil tar det sykt lang tid å få den ordnet. Ikke kjøp på elkjøp elendig kundeservice.

Er også lurt å ta ut batteriet når du spiller, og bruker ledning, da vil batteriet vare mye lengre om du skal ut å reise eller noe slikt. og at du kjøper deg noe du kan sette dataen på, en slik greie med vifte som du kobler inn med usb. husker ikke hva det heter. koster ca rundt 200kr og hjelper til med at pcen får lengre levetid og holder seg kjøligere. jeg har en slik en, og den er verd pengene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...