SiR0 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Sjekk vår nye tjeneste for deg som vil ha en fredeligere leseropplevelse. Nå kan du lese Gamer.no uten annonser Lenke til kommentar
Populært innlegg Saapa Skrevet 18. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Så, gamer skal la deg lese helt gratis dersom en velger det. Mens hardware.no gjør alt de kan for å stoppe folk med ad block.Jaja, + 1 til gamer for det i alle fall. Edit: Trekker tilbake det jeg sa. gamer.no kan ikke leses gratis lenger. Endret 29. oktober 2013 av Saapa 16 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Liker å se at Gamer har tatt det som kom fram i leserpanelet til hjerte. Meget bra. 3 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Er det forresten sånn at etter gratismåneden så betaler man 29kr i måneden etterpå? Og hvor lenge varer det? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Er det forresten sånn at etter gratismåneden så betaler man 29kr i måneden etterpå? Og hvor lenge varer det? Ja, starter du prøvemåneden din før 1. november vil du ha en fast pris på 29 kroner i måneden. Rent teknisk er det lagt inn i systemet at du alltid skal ha en rabatt på 10 kr under vanlig pris. Endret 18. oktober 2013 av SiR0 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Helvete i faen! Så, gamer skal la deg lese helt gratis dersom en velger det. Mens hardware.no gjør alt de kan for å stoppe folk med ad block.Jaja, + 1 til gamer for det i alle fall. Tviler på det. Det kommer nok til å komme artikler som er "ekstra" som på Hardware... Endret 18. oktober 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Tror du skal vente med pessimismen angående artikler etc på gamer.no. 2 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 29 kr er jo for småtteri å regne. Jeg prøver gjerne en måneds tid gratis. 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 tak gud for adblokks Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Synes dette er et bra tilbud egentlig, det sier seg selv at ihvertfall steder som hw.no og gamer.no har mange brukere som har installert adblock, og når det koster 300 kroner i året for å lese og støtte de slik at de ikke går under så er det ganske så greit. Nå er jeg fullstendig klar over at tek.no-nettverket er eid av Edda Media (elns.), men om de går med underskudd over en periode så blir de nok lagt ned uansett. Lenke til kommentar
Penvey Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Tror ikke jeg gidder dette. 29 pr mnd er ikke mye, det er mer prinsippet. De skal plutselig ha penger for noe som har vært gratis i mange år. Jeg sier nei. Dessuten er det sikkert mer reklame enn artikkel på sidene. Har foretrukket pressfire i alle år uansett, så da var jo egentlig saken grei, har allerede tatt vekk gamer fra bokmerkelinja. Ingen kompromisser her, dessverre Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 De som skriver artiklene skal jo ha lønn. Hvor tror du de får penger fra DashFiss? De får penger gjennom reklame. Bruker du Adblock, så får de ingen reklame inntekter, så derfor har de et alternativ for de som ikke liker reklame, men vil støtte forfatterene. 4 Lenke til kommentar
Mith Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Jeg syns dessverre ikke innholdet i TEK-nettverket er godt nok for en betalingsmur på 30-40kroner i mnd. Det kan også hende jeg ikke bruker det nok til å rettferdiggjøre prisen sammenlignet med andre betalingstjenester, litt vanskelig å si. Uansett, jeg kommer nok ikke til å betale for det med det første og reklame er enda verre, så da logger jeg ut etter over 10år her på bruket. 3 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) jeg faar ikke lest nyhetene hva galt har jeg gjort da??? jeg gaar andre plasser aa leser da kan ikke ha det saan da betaler ikke nei hade Endret 29. oktober 2013 av bjornhelge 2 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Det er vel ikke lenge til det kommer en avgift på forumbruk også. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Tragisk at folk synest reklame er så grusomt. Det er null forståelse å hente her viss ein blir sure fordi ein ikkje kan lese gamer.no med adblock. Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Tragisk at folk synest reklame er så grusomt. Det er null forståelse å hente her viss ein blir sure fordi ein ikkje kan lese gamer.no med adblock.Er vel ganske enkelt det at folk flest reagerer negativt til tvang og vil fort motsette seg ting de blir påtvunget. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Men det eksisterer ingen tvang. Det er ganske naturleg at dei med reklameallergi får fnatt når ein no blir "tvungen" til å ha reklame i bakgrunnen, men det er jo ikkje mindre tåpeleg av den grunn. Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Men det eksisterer ingen tvang. Det er ganske naturleg at dei med reklameallergi får fnatt når ein no blir "tvungen" til å ha reklame i bakgrunnen, men det er jo ikkje mindre tåpeleg av den grunn.Personlig så føler jeg meg ikke så fryktelig tvunget til å se reklame, men reklama er nå, i motsetning til før, såpass påtrengende at jeg føler jeg blir veldig insisterende ledet mot betalingstjenesten. Endret 31. oktober 2013 av reversfaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå